پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۷۵۷
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۳
در استان آذربایجان شرقی «سید محمدرضا میرتاج‌الدینی» و «علیرضا بیگی» داستان انتخاباتی یاران احمدی‌نژاد را می‌نویسند.

شعار سال: در استان آذربایجان شرقی «سید محمدرضا میرتاج‌الدینی» و «علیرضا بیگی» داستان انتخاباتی یاران احمدی‌نژاد را می‌نویسند.

در استان آذربایجان شرقی سید محمدرضامیرتاج‌الدینی و علیرضا بیگی داستان انتخاباتی یاران احمدی‌نژاد را می‌نویسند.

اصولگرایان چراغ خاموش در حال پیاده کردن الگویی هستند و اخبار و شنیده‌ها٬ حکایت از ثبت‌نام جمعی از استانداران سابق دولت احمدی‌نژاد و یاران نزدیک او برای انتخابات مجلس دارد.

*آیا واقعا احمدی‌نژادی ها چراغ خاموش برای نقش آفرینی در انتخابات دهم کمربندها را محکم بسته اند؟

استانداری با نشان درجه۳ سازندگی:

احمد علیرضا بیگیاستاندار سابق آذربایجان شرقی یکی از این چهره‌هاست .

محمود احمدی‌نژاد در آخرین روز ریاست جمهوری خود نشان درجه۳ سازندگی را به استاندار وقت آذربایجان شرقی اعطا کرد.

با این حال او که پیش از استانداری در نیروی انتظامی استان فارس مشغول به خدمت بوده٬ ماجرای استاندار شدن خود را اینگونه شرح می‌دهد: روزی که آقای احمدی‌نژاد در سفر استانی خود به شیراز تشریف آوردند٬ من لباس نظامی پوشیده بودم و در عین حال دستم به گردنم آویزان بود. وقتی با آقای احمدی‌نژاد دست دادم به من نگاهی کرد و گفت چه اتفاقی برای شما افتاده است؟ موضوع سقوط هلی‌کوپتر را شرح دادم و او به من گفت دیگر از سن شما برای این کار‌ها گذشته است و بهتر است فاز کاری خود را تغییر دهید. این اتفاق به تغییر سرنوشت من انجامید و به من پیشنهاد دادند به سیستان و بلوچستان بروم اما در‌‌ همان حین با استعفای استاندار آذربایجان شرقی مواجه شدیم. پشت در جلسه هیات دولت به من گفتند برو و هفته بعد برای استانداری آذربایجان شرقی بیا.

از سویی دیگر حضور علیرضابیگی در نیروی انتظامی زمان قالیباف، او را به اصولگرایان طیف سردار شهردار نزدیک می‌کند؛ هر چند او تاکید دارد در انتخابات سال ۹۲ در زمره هواداران جلیلی بوده است.

نکته قابل توجه در تبریز، جایگاه پر از تغییرات اصولگرایان در این شهر است؛ تبریز تنها کلان‌شهری بود که در انتخابات مجلس نهم و غیبت اصلاح‌طلبان هم اصولگرایان در فتح تمام کرسی‌ها ناکام بودند و چهره‌های مستقل و اصلاح‌طلب نیمی از کرسی‌های تبریز در مجلس را به دست آوردند.

*نماینده ای که معاون احمدی نژاد شد:

تاج الدینی، شخصیتی ملبس به لباس روحانیت که به سرعت پله های ترقی را پیمود و به یکی از نزدیکان محوب احمدی نژاد تبدیل شد. تا آنجا که احمدی نژاد در سفرهای خارجی خود مانند سخنرانی در مجمع عمومی سازمان ملل هم او را به همراه خود می برد. تاج الدینی در انتخابات ریاست جمهوری ۸۴ از کاندیداتوری لاریجانی رئیس مجلس فعلی حمایت کرد اما بعد از آنکه لاریجانی در انتخابات ناکام ماند و احمدی نژاد رئیس جمهور شد تاج الدینی روی ریل احمدی نژاد به فعالیت های سیاسی خود ادامه داد.

حالا بعد از پایان دوران «احمدی نژادیسم» او مصمم است که بار دیگر این مشعل را در بهارستان روشن نگه دارند. به همین خاطر است که او جزو اولین افرادی بود که بعد از ثبت نام برای کاندیداتوری مجلس، از ائتلاف خود رونمایی کرد و ترکیب ائتلاف اصولگرایان حوزه انتخابیه تبریز را مشخص کرد.

خود او در کنار بیگی استاندار سابق و دو نماینده اصولگرای تبریز این ائتلاف شناخته شده را تشکیل می دهند. حالا او به عنوان مسئول هماهنگی این ائتلاف و از بنیانگذاران آن، امیدوار است که سهم عمده ای از شش کرسی نمایندگان حوزه انتخابیه تبریز را به خود اختصاص دهد.

سعیدی ، قره سید و فرهنگی سه نماینده فعلی تبریز، اسکو و آذرشهر هستند که تمایلات و انتساب آنها به شیوه مدیریتی احمدی نژاد و تفکر انتقادی شان نسبت به دولت روحانی قابل کتمان نیست. بنابراین این ترکیب را می توان یکی از ترکیب های قدرتمند انتخاباتی آذربایجان و حتی ایران برای جلوس بر کرسی های سبز بهارستان قلمداد کرد.

البته باید تا ۷ اسفندماه صبر کرد تا رویکرد و علاقه مردم به شیوه مدیریتی جامعه را از داخل صندوق های رای مردم دریافت کرد.

اندكي اضافه و تلخيص برگرفته از سايت خبري تحليلي آذرقلم، تاریخ انتشار: 28 دي 1394، کد مطلب: 23542:www. azargalam.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین