پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۸۴۶۶
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۹
معاون استاندار کرمانشاه گفت: لازم است اقدامات کارگروه اقتصادی به خوبی در سند آمایش لحاظ شود و برنامه ریزی با چشم انداز روشن در حوزه های مختلف اقتصادی استان داشته باشیم.

شعار سالرضا رحیمی امروز پنج شنبه در کارگروه تخصصی اقتصادی که در استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: سند آمایش به عنوان مهم ترین رکن و پایه برنامه ریزی های توسعه هر کشور، منطقه و استانی مورد توجه مدیران ملی و استانی است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه خاطر نشان کرد: در شورای برنامه ریزی استان کلیت فاز اول سند آمایش مورد بررسی قرار گرفت و قرار است هرکدام از کارگروههای تخصصی در حوزه های مربوطه به بررسی ابعاد مختلف این سند بپردازند.

وی با اشاره به برگزاری ۳ جلسه در حوزه اقتصادی ابراز داشت: در این جلسات نقاط قوت و ضعف در رابطه با فاز اول این سند که توسط دانشگاه رازی در حال عملیاتی شدن است، بررسی شد.

رحیمی، اقتصاد را یکی از ارکان توسعه استان دانست و یادآور شد: اقتصاد چه در حوزه تولید و چه در حوزه خدمات ویژگی های خاصی دارد که باید به چشم اندازها و آینده نگری هایی که در بحث های توسعه اعم از کشاورزی، صنعت، خدمات و گردشگری داریم، بتوانیم بر مبنای اطلاعات و داده های واقعی و مدلی که در سند آمایش نهایی خواهد شد، برنامه ریزی واقعی برای آن داشته باشیم.

وی تاکید کرد: لازم است اقدامات کارگروه اقتصادی به خوبی در سند آمایش لحاظ شود و برنامه ریزی با چشم انداز روشن در حوزه های مختلف اقتصادی استان داشته باشیم.

گفتنی است، در این جلسه گزارشی از فعالیت های در حال انجام در بحث اقتصادی، تحولات اشتغال بخش خدمات در سطح شهرستانهای استان کرمانشاه، روند تحولات بهره وری کل عواید تولید و روند اشتغال ارائه شد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار 23آذر 96، کدمطلب:4171909، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین