پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۹۵۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۲
مسئول بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان اهر گفت: متاسفانه با گذشت سال های متمادی، وعده های شهرداری اهر در خصوص دفع زباله ها و تولید ۱۲ مورد کمپوست همچنان در پیچ و خم وعده ها قرار دارد.

شعار سال: اکبر فیروزی فرد در جلسه مدیریت پسماند و زباله های شهر اهر اظهار داشت: برای مدیریت پسماندهای شهری و بیمارستان نیازمند تخصیص اعتبار هستیم که در صورت تامین این منابع، پسماندهای بیمارستان بی خطر می شود.

مسئول بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان اهر با تاکید بر اینکه برخی از افراد به رعایت بهداشت محیط پیرامون خود بی توجهی می کنند، افزود: متاسفانه با گذشت سال های متمادی، وعده های شهرداری اهر در خصوص دفع زباله ها و تولید ۱۲ مورد کمپوست همچنان در پیچ و خم وعده ها قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه اگر موضوع پسماندها و زباله ها مدیریت نشود، این موضوع به خطر جدی برای شهر اهر تبدیل خواهد شد، تصریح کرد: مدیریت هشت مورد از مسائل حوزه بهداشت های محیطی جزو وظیفه های شهرداری است که باید به آن ها توجه جدی شود.

فیروزی فرد بابیان اینکه شهرستان اهر تنها شهر در بین شهرستان های آذربایجان شرقی است که طرح جامع تفضیلی زباله ها اجرا نشده، افزود: محل کنونی دفع زباله های اهر نیاز به ساماندهی و تعیین مکان جدیدی دارد تا از شیوع بیماری ها جلوگیری شود.

مسئول بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان اهر در پایان با تاکید بر اینکه اجرایی کردن طرح جامع تفضیلی زباله ها در اهر باید جزو اولویت های اصلی قرار گیرد، خاطرنشان کرد: شهرداری بیشتر به پروژه های عمرانی توجه می کند در صورتی که معضلات مهم تری در خود شهر وجود دارد ولی مورد بی مهری قرار گرفته اند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شبکه اطلاع رسانی راه دانا، تاریخ انتشار28 مهر1394،کد مطلب: 506390، www.dana.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United Arab Emirates
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۲
0
0
یه نوع کمپوست تولید میکردین بقیش پیشکش معلوم بود از اولش فقط وعده بود وعملی نمیشه م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین