پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۹۷۱۰
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۳
هیات وزیران در جلسه روز چهارشنبه خود به ریاست حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی، تصویب کرد که تمامی سهام باقیمانده متعلق به دولت در شرکت های بیمه آسیا، البرز و دانا به عنوان سهام مشمول واگذاری تعیین شود تا پس از تصویب قیمت در هیات واگذاری، توسط سازمان خصوصی‌سازی و از طریق بورس واگذار شود.

شعارسال: اعضای هیات وزیران همچنین در این جلسه با اختصاص مبلغ 250 میلیارد ریال اعتبار به منظور جبران خسارت و رفع کمبود منابع آبی در منطقه شرق استان اصفهان و ساماندهی وضعیت قنوات و رودخانه زاینده رود موافقت کردند.

مهلت ثبت سفارش واردات تخم‌مرغ تمدید شد

هیات دولت در ادامه، با تمدید مهلت ثبت سفارش برای واردات تخم مرغ خوراکی با تعرفه 5 درصد موافقت کرد.


انتقال بدهی تعدادی از سازمان‌ها و شرکت‌های دولتی به حساب بدهی دولت

با تصویب هیات وزیران، بدهی سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران به بانک‌های ملی ایران، ملت، رفاه کارگران، سینا و تجارت و همچنین بدهی شرکت سهامی پشتیبانی امور دام کشور به بانک رفاه کارگران بابت اصل و سود تسهیلات دریافتی، به بدهی دولت منتقل و سرمایه دولت در سازمان و شرکت مذکور معادل مبلغ بدهی انتقال یافته، افزایش یافت.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری خبرآنلاین ، تاریخ انتشار: 29 آذر 1396 ، کدخبر: 738932 ، www.khabaronline.ir.

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین