پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۰۳۱۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۴
معاون سیاسی-امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان، با تاکید بر اینکه پاسخگویی در مقابل مردم و شفاف سازی اقدامات، از مهمترین وظایف تمامی مسئولین است، گفت: تمامی دستگاه های اجرایی و هر نهادی که در نظام جمهوری اسلامی از طریق دولت از بودجه عمومی کشور بهره مند می شود، باید در مقابل مردم پاسخگو باشد.

شعار سالسید بیوک موسوی در جلسه مشترک شورای راهبردی جمعیت و شورای هماهنگی ثبت احوال استان، اطلاع رسانی شفاف در خصوص بودجه و اعتبارات ابلاغی از سوی دستگاه های اجرایی را موثر دانست و اظهار کرد: شفاف سازی اعتبارات اختصاص یافته در تمامی بخش ها برای مردم امری ضروری است، هرچند که این اقدام، زمینه نقادی بیشتر از دولت را فراهم می کند، اما دولت در این زمینه مواضع شفاف و قاطعی دارد.

وی ادامه داد: دولت از طریق شفاف سازی در زمینه اعتبارات دولتی و بودجه تمامی دستگاه های اجرایی، قصد دارد مردم را در جریان میزان پرداخت مبالغ یارانه ها، حقوق و دستمزد و اعتبارات عمرانی هر بخش و هر استان قرار دهد.
این مقام مسئول، ابلاغ سیاست های کلی نظام از سوی مقام معظم رهبری را فصل الخطاب در خصوص سیاست های جمعیتی دولت و نظام عنوان کرد و یادآور شد: افزایش نرخ بهره وری در جامعه، تسهیل در ازدواج جوانان و فرزندآوری، توانمند سازی زوج های جوان، تحکیم بنیان خانواده با استمرار آموزش های لازم، توجه ویژه به اصالت خانواده و آموزش مهارت های زندگی به سبک ایرانی و اسلامی، از جمله تاکیدات مقام معظم رهبری در ابلاغ سیاست های کلان است که باید به عنوان فصل الخطاب، جهت عملیاتی نمودن در دستور کار کارگروه های استانی قرار گیرد.
معاون سیاسی-امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان، با انتقاد از کاستی های موجود در جامعه در زمینه ارائه خدمات مشاوره ای بر مبنای فرهنگ ها و ارزش های ایرانی و اسلامی، گفت: امیدواریم با توجه ویژه به فرامین ابلاغی از سوی رهبر معظم انقلاب، نواقص موجود برطرف شده و اقدامات عملیاتی در برنامه ریزی ها در دستور کار دستگاه های فرهنگی کشور قرار گیرد.
موسوی مدیریت را به معنای استفاده مطلوب و بهینه از فرصت های پیش ‌رو توصیف کرد و ادامه داد: هم اکنون وجود نیروهای جوان در کشور، امتیاز بزرگی است که چنانچه این مهم از سوی مدیران نادیده گرفته شود، می تواند در آینده تهدیدی در جامعه باشد.
وی با بیان اینکه در مدیریت فعالانه و هوشمندانه باید تهدیدها را به فرصت تبدیل کرد، ادامه داد: مسئولین کشور باید با توان مدیریتی بالا و برنامه ریزی های هوشمندانه، از تجربیات ارزشمند افراد سالمند جامعه در کنار نیرو و اندیشه جمعیت جوان کشور استفاده کنند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری پانا ، تاریخ انتشار 2دی 96، کدمطلب:695657، www.pana.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
فاطمه
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۴
0
0
نه تنها در اعتبارات بلکه در تمامی امور کشور برای مردم ارزش داره
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین