پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۰۵۴۱
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۷
مدیرکل اقتصاد و دارایی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۵۰۰ پیمانکار استان حدود ۲۰ میلیارد تومان بدهی مالیاتی دارند که ۹۰ درصد این بدهی ها مربوط به ۲۰ پیمانکار است.

شعارسال: مدیرکل اقتصاد و دارایی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۵۰۰ پیمانکار استان حدود ۲۰ میلیارد تومان بدهی مالیاتی دارند که ۹۰ درصد این بدهی ها مربوط به ۲۰ پیمانکار است.

ابراهیم کشاورز پیش از ظهر امروز در نشست شورای گفت‌و‌گوی دولت و بخش خصوصی کهگیلویه و بویراحمد میزان کل بدهی‌های دولت به اشخاص حقیقی، حقوقی، کارکنان دولت، تعاونی‌ها، پیمانکاران و غیره در استان کهگیلویه و بویراحمد را 1500 میلیارد تومان عنوان کرد و اظهار داشت: از این میزان، 400 میلیارد تومان مطالبات پیمانکاران از دولت است.

وی به ظرفیت‌های قانونی استفاده از اسناد خزانه اسلامی در قانون بودجه 96 اشاره کرد و افزود: این اسناد شامل اسناد کوتاه مدت و اسناد تهاتر بدهی‌های دولت که بدون حفظ قدرت خرید هستند و اسناد بلندمدت سه ساله است که دارای حفظ قدرت خرید هستند.

مدیرکل اقتصاد و دارایی کهگیلویه و بویراحمد گفت: تاکنون 54 میلیارد تومان اسناد خزانه اسلامی به شرکت آب و فاضلاب استان، دانشگاه یاسوج، دانشگاه علوم پزشکی استان، شرکت آب منطقه‌ای و اسناد استانی اختصاص داده شده است.

کشاورز عنوان کرد: 81 میلیارد تومان اسناد خزانه اسلامی در سال 96 به استان اختصاص داده شد که از این میزان، 71 میلیارد تومان از محل 3 درصد نفت است و از این محل تاکنون 55 میلیارد تومان تخصیص یافته و هم‌اکنون در اختیار بانک‌های استان است.

وی ابراز کرد: تاکنون 2 میلیارد و 700 میلیون تومان از بدهی‌های دولت به پیمانکاران استان تهاتر شده است در حالیکه در سال گذشته تنها 970 میلیون تومان از بدهی‌ها تهاتر شده بود.

مدیرکل اقتصاد و دارایی کهگیلویه و بویراحمد به بدهی‌های مالیاتی پیمانکاران اشاره داشت و ابراز کرد: 500 پیمانکار استان حدود 20 میلیارد تومان بدهی مالیاتی دارند که از این میزان 90 درصد بدهی‌ها مربوط به 20 پیمانکار است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 4 دی 1396، کدخبر: 1610676، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین