پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۰۵۹۸
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۱
سخنگوی هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با افزایش قیمت بنزین مخالف هستم،گفت:اگر در بحث هدفمندی یارانه ها و رشد قیمت حامل های انرژی و اشتغالزایی، ملاحظات لازم رعایت نشود معیشت خانوارها با مشکل جدی روبرو می شود.

شعارسال: بهروز نعمتی درباره تاثیرات بودجه در معیشت خانوارها گفت:در حال حاضر اظهار نظر درباره تاثیر بودجه سال 97 در معیشت خانوارها سخت است چرا که باید به چند مولفه مهم در این زمینه همزمان توجه کرد.

سخنگوی هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی، افزود:به سرانجام موضوع هدفمندی یارانه ها در اقتصاد و معیشت خانوارها مهم است البته در این رابطه تیم اقتصادی دولت همچنان سردرگم است و در این زمینه عنوان می کند دولت بانک اطلاعاتی ندارد که موضوع غیرقابل قبولی است.

وی ادامه داد: رئیس سازمان برنامه و بودجه اظهار داشته بانک اطلاعاتی برای موضوع هدفمندی ندارند و از طریق شناسایی افراد زیر مجموعه نهادهای حمایتی کشور، به موضوع شناسایی یارانه بگیران،توجه می شود که این روش اشتباه بوده چرا که به گفته آقای فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) بخشی از مستمری بگیران کمیته امداد، واجد شرایط دریافت حقوق نیستند.

نعمتی در ادامه  افزود:اینکه بطور مثال هزینه عوارض خروج از کشور به یکباره چند برابر شود تقریبا تصمیم بدون مطالعه ای است.

رشد نرخ بنزین باعث گرانی کاذب می شود

وی با بیان اینکه با افزایش قیمت بنزین مخالف هستم،ادامه داد:رشد نرخ بنزین علاوه بر تاثیرات اقتصادی که بر قیمت ها خواهد داشت، باعث می شود قیمت کالاها و خدمات بصورت کاذب و راونی نیز گران شود.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، افزود:بعد از انتشار اخبار افزایش قیمت بنزین تا 1500 تومان، نرخ کالاهایی مانند مواد لبنی و پروتئینی با رشد روبرو شود.

سخنگوی هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی، یادآور شد:اگر در بحث هدفمندی یارانه ها و رشد قیمت حامل های انرژی و اشتغالزایی ملاحظات رعایت نشود اقتصاد و معیشت خانوارها با مشکل جدی روبرو می شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت تحلیلی-خبری ساعت24 ، تاریخ انتشار 4 دی 96، کد خبر: 318887، www.saat24.news

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین