پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۱۰۳۰۰۳
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۳
مدیرکل دفتر آموزش عالی مؤسسه های غیردولتی وزارت علوم،تحقیقات و فناوی گفت: طرح تجمیع مؤسسات آموزش عالی غیردولتی با استقبال این مراکز آموزشی مواجه شده و این موسسه ها در هر استان در یک مکان تجمیع می شوند.

شعارسال: فاطمه داداشیان روز یکشنبه در بازدید از موسسه آموزش عالی زند شیراز اظهار داشت: وزارت علوم با اعتقاد بر این اصل که این مؤسسه ها می توانند به دانشگاه های خیلی بزرگ و موفق بدل شوند، آنها را مورد حمایت قرار می دهد.

وی بیان کرد: ‌در طرح تجمیع موسسات نیز بر حمایت مستمر، هدفمند و همه جانبه از مراکز آموزش عالی غیردولتی که سهم عمده و فزاینده‌ در توسعه آموزش عالی به خود اختصاص می‌دهند تاکید شده است.

این مقام ادامه داد: ‌این طرح با هدف کمک به کاهش هزینه های مؤسسات آموزش عالی غیردولتی و نیز افزایش آمار دانشجویان آنان انجام می شود و فعلا مقدمات اجرای آن در 2 استان خراسان رضوی و کرمانشاه درحال انجام است.

مدیرکل دفتر آموزش عالی مؤسسات غیردولتی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: در برخی کشورها مراکز آموزش عالی خصوصی به عنوان بهترین موسسات غیردولتی مطرح هستند لذا تلاش وزارت علوم و دست اندرکان این حوزه بر این است که موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی در کشورمان هم ضمن دست یابی به استانداردهای لازم، به عنوان بهترین در میان دانشگاه غیردولتی مطرح شوند.

مهدی مخبری رئیس موسسه آموزش عالی زند شیراز دراین بازدید گفت: با عقل، خرد جمعی و منطق به ویژه با برنامه ریزی صحیح می توان کارهای بزرگی در پیشرفت علمی کشور انجام داد و تلاش دست اندرکاران بخش های مختلف موسسه زند نیز تحقق این امر است.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری ایرنا ، تاریخ انتشار:17دی 1396 ، کدخبر: 82788275،www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین