پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۳۳۳۲
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۰
رئیس دانشگاه سمنان با بیان اینکه سالن‌های مطالعه برادران و خواهران کتابخانه مرکزی دانشگاه سمنان آغاز به کار کرد، گفت: این سالن‌های مطالعه تا ساعت ۱۰ شب آماده خدمت رسانی به دانشجویان است.

شعار سال: عباس هنر بخش رئوف رئیس دانشگاه سمنان در چهارصد و هفتمین جلسه شورای تخصصی فرهنگی اجتماعی دانشگاه سمنان که با حضور رئیس، معاونان و دیگر مسوولان دانشگاه در سالن یاس خانه فرهنگ برگزار شد، گفت: سالن‌های مطالعه برادران و خواهران کتابخانه مرکزی دانشگاه سمنان آغاز به کار کرد.

هنر بخش رئوف افزود: با توجه به قرار داشتن در ایام امتحانات این سالن‌های مطالعه تا ساعت ۱۰ شب آماده خدمت رسانی به دانشجویان است.
حجت الاسلام حسین ذوالفقاری لقب مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه سمنان در این جلسه ضمن محکوم نمودن اقدامات اخیر اغتشاش گران در سطح کشور، از حضور با بصیرت مردم و دانشگاهیان در راهپیمایی روز ۱۶ دی ماه سمنان قدردانی کرد.
رستم شامحمدی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه سمنان هم با اشاره به در پیش بودن دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: باید برای هر چه بهتر و با شکوه برگزار شدن برنامه‌های این دهه برنامه ریزی شود.
برگزاری نمایشگاه عفاف و حجاب و سی و سومین مسابقات قرآنی دانشجویی سراسر کشور هم از محور‌های مورد بررسی در این جلسه بودند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری دانشجو ، تاریخ انتشار 18دی 96، کدمطلب:۶۵۸۵۳۸، www.snn.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین