پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۳۶۰
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۷
به دنبال شروع تبلیغات زودهنگام بعضی کاندیداهای انتخابات مجلس در شهرستان رشت و ایجاد ستادهای انتخاباتی، فرمانداری رشت نسبت به تعطیلی بعضی از این دفاتر اقدام کرد.

شعار سال: به دنبال شروع تبلیغات زودهنگام بعضی کاندیداهای انتخابات مجلس در شهرستان رشت و ایجاد ستادهای انتخاباتی، فرمانداری رشت نسبت به تعطیلی بعضی از این دفاتر اقدام کرد.

شنیده ها حاکی از آن است که ستادهای انتخاباتی نماینده سابق مجلس، فرماندار سابق رشت و رئیس اسبق آموزش و پرورش خمام توسط فرمانداری رشت تعطیل و نسبت به تبلیغات زودهنگام انتخاباتی توسط این کاندیداها هشدار جدی داده شده است.

گفتنی است تبلیغات رسمی کاندیداهای مجلس شورای اسلامی از ۲۹بهمن شروع و قبل از آن هیچ کدام از کاندیداها حق تبلیغات رسمی، علنی و مجازی را ندارند.

گفتنی است شورای نگهبان، وزارت کشور و نهادهای تابعه بارها نسبت تبلیغات زودهنگام انتخاباتی هشدار داده اند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی اخبار رشت، تاریخ انتشار 20 بهمن 1394، کد مطلب: 108766: www. rashtpress.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین