پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۵۸۹
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۳
یکی از کاندیداهای مجلس دهم از حوزه انتخابیه بافت، رابر و ارزوئیه در اقدامی نامتعارف با مراجعه حضوری به شهروندان کسبه و ارائه کارت ویزیت پزشکی خود از افراد درخواست رای برای انتخابات آتی می کند.

شعار سال: صحنه سیاسی شهرستان بافت این روزها شاهد تحرکات فراوانی برای چینش و آرایش سیاسی مجلس آینده است و طیف‌های مختلف سیاسی شهرستان از هم اکنون خیز بلندی برای کسب کرسی های بهارستان برداشته اند. یکی از کاندیداهای مجلس دهم از حوزه انتخابیه بافت، رابر و ارزوئیه در اقدامی نامتعارف با مراجعه حضوری به شهروندان کسبه و ارائه کارت ویزیت پزشکی خود از افراد درخواست رای برای انتخابات آتی می کند.

از آنجا که این ورود زود هنگام به عرصه تبلیغات انتخاباتی در شهرستان بافت، با قوانین مدون در این زمینه مغایرت دارد، توقع این است کاندیداهایی که ممکن است روزی بر اریکه قانونگذاری این مملکت تکیه بزنند بیشتر ازهمگان به قانون پایبند بوده واز همین نقطه آغازین قانون گریزی را سرلوحه امورات خود قرارندهند.

گفتنی است که تبلیغات زودهنگام جزو موارد تخلف انتخاباتی محسوب شده و انتظار می رود به صورت جدی به آن رسیدگی شود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی اقطاع، تاریخ انتشار 24 بهمن 1394، کد مطلب: -: www. aqta.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین