پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۱۰۱
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۰
دبیر ستاد انتخابات استان اردبیل گفت:‌ انتظار می‌رود کاندیداهای مجلس از تبلیغات زودهنگام پرهیز کنند و خودشان را پایبند به قانون و قوانین کشور بدانند.

شعار سال: ماریا موسوی در اردبیل اظهار کرد: ما 7 اسفند ماه امسال دو انتخابات مهم و سرنوشت‌ساز را پیش‌رو داریم که اولی مربوط به پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دیگری نیز مربوط به دهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی است.

وی با بیان اینکه از امروز تا 2 دی ماه ثبت‌نام از کاندیداهای مجلس خبرگان رهبری انجام می‌شود، افزود: این ثبت‌نام در مرکز استان انجام می‌شود و کاندیداها موظف هستند با مدارک مورد نیاز به فرمانداری اردبیل مراجعه کرده و ثبت‌نام را انجام دهند.

دبیر ستاد انتخابات استان اردبیل با بیان اینکه از 21 تا 25 آذر ماه هیئت‌های اجرایی در شهرستا‌ن‌ها شکل گرفته است، ادامه داد: کاندیداهای مجلس خبرگان رهبری از 22 بهمن تا 5 اسفند ماه به مدت 14 روز فرصت تبلیغات دارند تا توانمندی‌های خودشان را در عرصه انتخابات عرضه کنند.

موسوی تصریح کرد:‌ 6 اسفند ماه هم برای کاندیداهای مجلس خبرگان رهبری و هم مجلس شورای اسلامی ممنوعیت تبلیغات در نظر گرفته شده و روز 7 اسفند ماه موعد انتخابات است تا با حضور و مشارکت مردم انتخاباتی با شکوه را شاهد باشیم.

این مسئول در مورد روند انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز گفت:‌ مقدمات برگزاری انتخابات مجلس از 28 اردیبهشت ماه آغاز شده به طوری که 7 ماه قبل از اعلام رسمی کاندیداها و ثبت‌نامشان باید دارندگان مسئولیت‌های رسمی و اداری از سمت خود استعفا دهند که این مرحله به انجام رسیده است.

مدیرکل سیاسی و انتخاباتی استانداری اردبیل یادآور شد: از 28 آذر ماه ثبت‌نام کاندیداهای مجلس شورای اسلامی در حوزه‌های انتخابیه پنج‌گانه اردبیل آغاز خواهد شد که این کار تا 4 دی ماه ادامه خواهد داشت.

موسوی بیان کرد:‌ بعد از طی شدن مراحل ثبت‌نام و استعلام از مراجع چهارگانه و نظر شورای نگهبان اعلام اسامی کاندیداهای مجلس شورای اسلامی 27 دی ماه انجام شده و به مدت یک هفته از 29 بهمن ماه تا 5 اسفند ماه موعد تبلیغات کاندیداهای مجلس شورای اسلامی است که در این مهلت قانونی کاندیداها می‌توانند بر اساس ضوابط و مقررات تبلیغات قانونی خود را انجام دهند.

وی ممنوعیت تبلیغات را در 6 اسفند ماه یادآور شد و افزود: 7 اسفند ماه نیز انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی همزمان با انتخابات مجلس خبرگان رهبری به انجام می‌رسد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وب سايت خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 27 آذر 1394، کد مطلب: 13940926000575: www. farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین