پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۴۶۲۸
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۷
تلویزیون دولتی چین اعلام کرد غرق کشتی نفت‌کش ایرانی «سانچی» باعث ایجاد یک لکه نقتی به طول ۱۰ مایل در دریای چین شرقی شد.

شعار سال: رسانه‌های چینی و مسئولان ژاپنی روز دوشنبه اعلام کرده‌اند غرق نفت‌کش ایرانی «سانچی» در آب‌های دریای چین شرقی، که یکی از بزرگترین فاجعه‌های سانحه‌های کشتی‌های نفتی در دهه گذشته است، باعث بر جا ماندن لکه نفتی به طول 10 مایل (حدود 16 کیلومتر) در آب‌های این منطقه شده است.

تلویزیون دولتی چین صبح امروز گزارش داد عرض این لکه نفتی بین 1 تا 4 مایل دریایی است و از روز یکشنبه چند برابر شده است؛ این موضوع باعث افزایش نگرانی‌ها درباره اثرات این سانحه بر اکوسیستم دریایی منطقه و حیات آبزیان و پرندگان شده است.

تلویزیون دولتی چین گزارش داد این لکه نفتی در منطقه شرقی محل غرق شدن نفت‌کش سانچی ایجاد شده است.

طبق گزارش این تلویزیون، عملیات پاکسازی در سطح دریا آغاز شده و تیم‌های امداد و نجات، عملیات گسترده جستجو برای یافتن بازماندگان سانحه را به سطح عملیات‌های «عادی» تقلیل داده‌اند.

مقام‌های ایران روز یکشنبه، یک هفته بعد از تصادف و آتش‌سوزی نفت‌کش ایرانی سانچی در آب‌های چین غرق کامل آن و جان باختن تمام کارکنان و خدمه این نفتکش را تأیید کردند.

نفت‌کش ایرانی سانچی حامل بیش از صدهزار تن میعانات گازی صادراتی ایران به کره جنوبی که با پرچم پاناما در حرکت بود، روز شانزدهم دی ماه پس از برخورد با یک کشتی باری در سواحل شرقی آتش گرفت.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار 25دی 96، کدمطلب:1628386، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین