پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۵۴۵۵
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۴
استاندار یزد با تأکید بر این که دغدغه همه مدیران و مسئولان باید رفع مشکلات و گره‌گشایی از کار مردم باشد، اظهار کرد: خیلی از تصمیمات و اقداماتی که باید انجام شود را می‌توان با گفتگو و مذاکره و برگزاری جلسات به سرانجام رساند و برای رفع مشکل اقدام کرد لذا هیچ مسئله‌ای بدون راه‌حل باقی نمی‌ماند .

شعارسال: استاندار یزد با تأکید بر این که دغدغه همه مدیران و مسئولان باید رفع مشکلات و گره‌گشایی از کار مردم باشد، اظهار کرد: خیلی از تصمیمات و اقداماتی که باید انجام شود را می‌توان با گفتگو و مذاکره و برگزاری جلسات به سرانجام رساند و برای رفع مشکل اقدام کرد لذا هیچ مسئله‌ای بدون راه‌حل باقی نمی‌ماند .

«محمود زمانی قمی» در بیستمین جلسه ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان که به میزبانی شهرستان مهریز و در محل پردیس شکیب این شهرستان برگزار شد، با تأکید بر این که جلسات و نشست‌های ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی مسیر خود را پیداکرده ولی باید منطقی‌تر و پرمحتواتر برگزار شود، اظهار کرد: اولویت دولت رسیدگی به معیشت مردم است و باید با دلسوزی مسیری را برای حل مسائل در راستای قانون پیدا کنیم .

وی بابیان این که برخی روش‌ها را می‌توان تغییر داد و راهکارهای بهتری برای حل مسائل یافت، افزود: وظیفه مدیران و مسئولان رسیدگی به مشکلات و ارائه راهکار و راه‌حل است، لذا باید توجه داشت که طوری عمل شود تا مشکل رفع شود .

زمانی قمی با تقدیر از نگاه روشن امام‌جمعه شهرستان در راستای توجه به صنعت گردشگری بیان کرد: تأکید امام ‌جمعه محترم این شهرستان مبنی بر توجه و توسعه صنعت گردشگری و ورود گردشگران به شهرستان و استان برای ما بسیار ارزشمند است و لازم می‌دانیم پاسخی روشن در این زمینه بدهیم و از این فرصت استفاده بهینه داشته باشیم .

وی با اشاره به مزیت‌های شهرستان مهریز در استان یزد گفت: خوشبختانه مواردی در این شهرستان است که می‌تواند زمینه ایجاد اشتغال را برای بسیاری از جوانان فراهم کند که در این زمینه نیز حمایت خواهیم کرد تا گره‌گشایی شود .

استاندار با تأکید بر اینکه دغدغه همه مدیران و مسئولان باید رفع مشکلات و گره‌گشایی از کار مردم باشد، عنوان کرد: خیلی از تصمیمات و اقداماتی که باید انجام شود را می‌توان با گفتگو و مذاکره و برگزاری جلسات به سرانجام رساند و برای رفع مشکل اقدام کرد، لذا هیچ مسئله‌ای بدون راه‌حل باقی نمی‌ماند .

وی با بیان این که غلبه بر مشکل بیکاری تصمیم شجاعانه و رفتار مدبرانه می‌خواهد؛ افزود: روش‌های سنتی راهکار حل مشکل اشتغال نیست و دردی از جامعه دوا نمی‌کند و باید بر اساس شرایطی که داریم و ظرفیت‌هایی که در کشور وجود دارد بر مشکلات غلبه کنیم .

زمانی قمی خواستار توجه به درخواست‌ها و نیازهای مردم از سوی مدیران شد و اظهار کرد: شما مدیران اگر چند ماه حقوق خود را نگیرید، چه رفتار و برخوردی خواهید داشت و چگونه زندگی می‌کنید پس نباید خواست کارگران و دیگر اقشار را نادیده بگیرید .

استاندار در بخشی از سخنان خود با اشاره به در پیش داشتن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و بهمن‌ماه، بیان کرد: ما مسئولان در کنار مردم و با مردم به ‌عنوان قطراتی از دریای مردم در آیین‌های گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب حضور خواهیم داشت و جشن پیروزی این انقلاب را باشکوه برگزار خواهیم کرد تا ضمن تجدید پیمان با مقام معظم رهبری، از آرمان‌های انقلاب دفاع کنیم .

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 1 بهمن 1396، کدخبر: 96110100244، www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین