پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۳۸۵۸
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۲
استاندار یزد با اشاره به تلاش همه مسئولین این استان برای کاهش مشکلات مردم، گفت: امیدواریم همه‌ی مدیران خود را با شتاب مناسب فعالیت‌ها در استان یزد هماهنگ کنند.

شعار سال: محمود زمانی قمی پیش از ظهر امروز در بازدید از طرح‌های اقتصادی شهرستان ابرکوه با اشاره به سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در بهمن‌ماه 1357، گفت: آنچه در آن سال با حضور مردم با رهبری مرجعی عالی‌قدر و راهنمایی بزرگ همچون امام خمینی (ره) به پیروزی رسید تفاوت‌های جدی با آنچه ما در سایر حکومت‌ها و مدل‌های اداره جوامع می‌بینیم دارد و اصلی‌ترین آن حضور تعیین‌کننده دین در جامعه است.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران دین را مدیر جامعه بااخلاق، منطق و سایر ارزش‌های والای آن انتخاب کرده است و امروز این وظیفه ماست علاوه بر عمل به همه وظایف کاری خود به‌نوعی عمل کنیم که تابلو عملکرد این انقلاب دینی در جامعه همواره زیباتر از گذشته و بالنده‌تر از گذشته باشد.

استاندار یزد ماه بهمن را مروری بر دوران ایستادگی عظیم مردم ایران در دست یافتن به انقلاب اسلامی انست و بیان کرد: امروز این وظیفه بر شانه ماست تا با پاسداری از آن دوران و زحمات مختص آن، سازه‌های مستحکم انقلاب را محکم‌تر کنیم، ده‌ها هزار با خون پاک خود نهال انقلاب را آبیاری کرده‌اند و امروز آن نهال به درختی تنومند تبدیل‌شده است که هیچ طوفانی نمی‌تواند تأثیری بر اصل استحکام انقلاب اسلامی داشته باشد.

این مقام مسئول افزود: وظیفه اصلی تک‌تک ما خدمت‌رسانی هرچه بهتر به مردم است، مردمی که صاحبان اصلی این انقلاب ارزشمند و شکوهمند هستند.

زمانی قمی بیان کرد: البته درست است که امروز برخی مشکلات اقتصادی در جامعه وجود دارد، ما بسیاری از انتقادهای این حوزه را درست و منطقی می‌دانیم و انقلاب اسلامی پیش از هر دلت دیگری ظرفیت انتقاد را از مردم پذیرفته و حقوق آن در قانون اساسی برای مردم تعریف‌شده است.

وی افزود: حفظ آرامش و امنیت جامعه وظیفه ما است و اگر صحنه‌هایی آفریده شود و آسایش مردم را مورد هدف قرار دهند، قطعاً همه ما موظفیم و به وظایف خود در مقابل آن عمل خواهیم کرد، انقلاب اسلامی برای حل مشکلات مردم ظرفیت‌های گستره‌ای دارد و از این ظرفیت‌های برای غلبه بر مشکلات استفاده خواهیم کرد تا به یاری خداوند انقلابی باشکوه‌تر و مقتدرتر را در آینده شاهد باشیم.

این مقام مسئول بیان کرد: مقام معظم رهبری اصلی‌ترین مسئله کشور را مسائل اقتصادی به‌ویژه بیکاری دانسته‌اند و تمامی ارکان جامعه با توجه به فرمان‌ها رهبر انقلاب و با نگاه به مسیر اقتصاد مقاومتی، استحکام اقتصاد از درون و تعامل سازنده آن با اقتصاد برن کشوری را در دستور کار خود قرار داده‌اند.

استاندار یزد هدف از سفرهای شهرستانی را محدود نماندن ستاد اقتصاد مقاومتی استان در چارچوب‌های جلسات استانی دانست و بیان کرد: عمده مشکلات مطرح‌شده در جلسات برگزارشده در ابرکوه مربوط به بخش خصوصی و مشکلات دامن‌گیر عرصه کشاورزی بود.

زمانی قمی ادامه داد: البته به برخی تصمیماتی که تحقق زیرساخت‌ها را در پی داشته باشد توجه خواهد شد ولی مهم‌ترین این مسائل موانعی است که بخش خصوصی در میانه راه خود با آن مواجه شده است که تصمیم‌های مناسب گرفته خواهد شد و دبیرخانه اقتصاد مقاومتی استان و مسئول سازمان برنامه‌وبودجه استان این مصوبات را دنبال می‌کنند.

این مقام مسئول با اشاره به طرح تولید بنزین از گاز طبیعی که از مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان یزد بود گفت: مقررشده است کمیته‌ای تشکیل‌شده و راه‌های تحقق این پروژه، حل مشکلات به وجود آمده و نیز راه‌های جذب سرمایه جهت پیشبرد طرح‌ها را دنبال کنند.

استاندار یزد افزود: البته نمی‌توان در راستای تحقق طرح‌ها وعده‌ای دقیق به مردم داد؛ اما این قول را به مردم می‌دهیم که از تمام امکانات و تلاش خود در مسیر تحقق خواسته‌های مردم در درون و برون استان استفاده و طرح‌ها را پیگیری کنیم.

زمانی قمی با اشاره به عملکرد مناسب مدیران استانی بیان کرد: امیدواریم همه‌ی مدیران استانی خود را با شتاب مناسب فعالیت در استان یزد هماهنگ کنند؛ اما اگر جایی را دیدیم که اقتضای استان و نیازهای مردم همخوانی ندارد قطعاً آن را بررسی و اقدامی به نفع مطالبات مردم را در پیش خواهیم گرفت.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار 21دی 96، کدمطلب:۱۳۹۶۱۰۲۱۰۰۰۶۸۵، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین