پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۰۶۴۸
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۹
استاندار یزد گفت: وقتی هنر و هنرمند واسط انتقال پیام به مردم شود بدون شک پیام با سرعت منتقل‌شده و مانایی و ماندگاری آن پیام حداکثری است .

شعار سال: «محمود زمانی‌قمی» در آئین افتتاحیه جشنواره ملی فیلم کوتاه امید با اشاره به اهمیت برگزاری چنین رویدادهایی، گفت : کشور ایران به شکل‌های گوناگونی با حوادث و بلایای طبیعی مانند زلزله، کم‌آبی و خشک‌سالی مواجه است .

وی بابیان این‌که تجربیات چند سال گذشته نشان داده که مردم انتظاراتی دارند و باید این انتظارات برآورده شود؛ افزود: آموزش از انتظارات مردم است که باید قبل از وقوع حادثه موردتوجه قرار گیرد و به برنامه‌های بعد از وقوع حادثه نیز توجه شود .

استاندار یزد با اشاره به این‌که آموزش قبل، حین و بعد از وقوع حادثه بسیاری حائز اهمیت است و باید موردتوجه باشد؛ گفت: آموزش‌ها باید از طریق انتقال پیام صورت گیرد و مردم منتظر پیام‌های دقیق برای جلوگیری و مقابله با حوادث هستند .

زمانی‌قمی در ادامه با اشاره به این‌که برگزاری این جشنواره بر روی پیام‌رسان و محتوایی تأکید کرده است که می توان آن را بهترین انتخاب نامید و تصریح کرد: هنرمندان پیام‌رسان هستند و محتوای پیام را به‌خوبی می‌شناسند و شناخته‌اند .

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: وقتی هنر و هنرمند واسط انتقال پیام به مردم شود بدون شک پیام با سرعت منتقل‌شده و مانایی و ماندگاری آن پیام حداکثری است .

وی با اشاره به لزوم دائمی شدن دبیرخانه جشنواره ملی امید و بین‌المللی شدن آن ادامه داد: امیدوارم گام بعدی ما جذب تجربیات هنرمندان سراسر جهان به این جشنواره باشد تا هنرمندان کشور و استان یزد بتوانند از این تجربیات به‌خوبی بهره‌مند شوند .

استاندار یزد بابیان این‌که هنرمندان باید در آثار خود به این موضوع بپردازند که چگونه در مقابل حوادث ظاهر شویم،‌تأکید کرد: شما هنرمندان علت اصلی شکل‌گیری این‌گونه جشنواره‌ها هستید، لذا باید برای تعیین الگوهای منطقی مصرف آب هم در حوزه‌های شرب و کشاورزی و صنعت، ایران را آماده کنید و آموزش دهید .

این مقام مسئول در پایان گفت: از هنرمندان تقاضا دارم به مسئله کم‌آبی و بی‌آبی و خشک‌سالی بپردازید و برای تغییر الگوی مصرف مردم به سمت الگوی رضایت‌بخش وارد عرصه شوید و با زبان هنر در این زمینه گام بردارید.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ 3 دی 96، کد مطلب: 653675: www.borna.news


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین