پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۲۶۲۵
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۵
مدیرکل تبلیغات اسلامی یزد گفت: از دستاوردهای سفر مقام معظم رهبری در 12دی ماه سال 1386به این استان، می توان سال ها بهره برد و شاهد اجرای طرح های متعددی نیز بود .

شعار سال: حجت الاسلام سید محمد شریف حسینی کوهستانی روز پنجشنبه در دیدار با امام جمعه ابرکوه با گرامیداشت سالروز(12دی به یزد و 15دی به ابرکوه)، این سفر را تاریخی ؛ همراه با خیر و برکت عنوان کرد که در تاریخ این 2شهرستان ثبت و ماندگار شد.

 وی با قدردانی از تلاش و فعالیت رسانه های محلی ابرکوه در بیان نتایج این سفر ، اظهار کرد: رسانه ها و پایگاه های خبری نقش تاثیرگذاری در ماندگاری نتایج این سفر به این شهرستان دارند که با نشر آثار و برکات معنوی و مادی، آن را ثبت و ضبط کردند.
همچنین امام جمعه ابرکوه یادآور شد: 15 دی ماه بزرگترین رویداد فرهنگی، معنوی و اجتماعی برای تاریخ ابرکوه است که ماندگار شد.
حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی افزود: حضور رهبر معظم انقلاب در میان مردم ، عشق به امامت و ولایت را دو چندان کرد.
وی افزود: ولی امر مسلمین، ابرکوه را برای بازدید و دیدار مردمی در 15دی ماه 1386 انتخاب کردند، حکایت از ارج نهادن معظم له به سابقه دیرینه این دیارکهن دارد.
رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بیان کرد: سفر پرخیر و برکت مقام معظم رهبری به ابرکوه، روز شیرین، پرخاطره و به یاد ماندنی برای مردم خوب، متدین و ولایتمدار این منطقه است.
امام جمعه ابرکوه ادامه داد: دیدار مقام معظم رهبری از ابرکوه آثار و برکات مادی و معنوی خوبی داشت و به نوعی با حل شدن مشکل آب شُرب و همچنین اجرای راه آهن یزد به اقلید فارس از برکات همین سفر است .
مقام معظم رهبری، 12 دی ماه 1386 در سرمای زمستان آن سال در میان استقبال گرم و بسیار پرشور مردم دارالعباده، وارد یزد شدند و در این سفر چهار روزه در جمع مردم یزد ، روحانیون ، دانشگاهیان ، نخبگان استان و نیز در جمع مردم ابرکوه سخنرانی کردند.
مرکز شهرستان 53 هزار نفری ابرکوه در140کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.
همچنین رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی یزد سه شنبه هفته جاری در مورد مجموع بودجه تخصیصی به استان از سفر مقام معظم رهبری گفت: مجموع بودجه این سفر در سال 1396به 327 میلیارد تومان رسید.
حمیدرضا نصیری ‌زاده با بیان اختصاص این مبلغ در اجرای 720 طرح، افزود: یزدی ها می توانند سال های سال، از آثار ارزشمند این طرح ها بهره مند شوند.
وی با بیان تخصیص 173 میلیارد تومان از محل اعتبارات سفر در سال‌های 86، 87 و 88، اضافه کرد: در سال‌های 89 تا 93، افزون بر 130 میلیارد تومان برای تکمیل طرح ‌ها اختصاص یافت.
نصیری زاده تاکید کرد: علاوه بر این در سال های 1394 و 1395 حدود 10 میلیارد تومان و در سالجاری حدود 14 میلیارد تومان برای تکمیل خوابگاه های دانشجویی شهرستان های اردکان، میبد، ابرکوه و یزد (5.9 میلیارد تومان)، تکمیل بیمارستان شهید رهنمون (هفت میلیارد تومان) و تکمیل مرکز فرهنگی دفاع مقدس (یک میلیارد تومان) ابلاغ اعتبار شده است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری جمهوری اسلامی ، تاریخ انتشار 14دی 96، کدمطلب: 82785413 ، www.irna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین