پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۶۳۰
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۲
امام جمعه سرخس فساد خواص را یکی از عوامل انحراف انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: آلوده شدن به دنیازدگی و تجمل گرایی موجب کند شدن حرکت انقلاب اسلامی می شود.

شعارسال: حجت الاسلام علیرضا ارژنگ در خطبه های این هفته نمازجمعه سرخس با توصیه به رعایت تقوای الهی و با تقدیر از حضور پرشور و آگاهانه مردم ولایتمدار شهرستان در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن گفت: مردم ایران اسلامی می دانند که چه موقع حضور آنها مورد نیاز است.

امام جمعه سرخس افزود: حضور مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن به این دلیل است که انقلاب اسلامی به فراموشی سپرده نشود و از طرف دیگر تشکر از کسانی است که از جان خود مایه گذاشتند و انقلاب اسلامی را به وجود آوردند.

ارژنگ ادامه داد: امروز دستاوردهای انقلاب اسلامی جهانی شده است و نمی توان این دستاوردها را فقط به عرصه های داخلی محدود کرد.

خطیب نمازجمعه سرخس عنوان کرد: انقلاب اسلامی نشان داد که می شود مبتنی بر اسلام، حکومت تشکیل داد و انقلاب اسلامی این را به جهان فهماند.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی روحیه جسارت را به ملت ها دمید که می توانند با اراده قوی و اعتماد به خدا روی پای خود بایستند و به آزادی برسند.

امام جمعه سرخس خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی یک مدل مدیریت نظام اسلامی که در عالم بی نظیر است، تحت عنوان «ولایت فقیه» را به جهان ارائه کرد و آن را به صورت عملیاتی اجرایی کرد.

ارژنگ ادامه داد: نظام اسلامی ابهت پوشالی ابر قدرت ها را شکست و عزت اسلامی با انقلاب اسلامی ایران احیا شد.

خطیب نماز جمعه سرخس بیان داشت: امروز مصداق آیه «ولنیجعلاللهالكافرینعلی المؤمنینسبیلا» را مردم ایران اسلامی می بینند.

وی به آفت هایی که انقلاب اسلامی را تهدید می کند اشاره کرد و افزود: تفرقه یکی از آفت هایی است که انقلاب اسلامی را تهدید می کند و اگر بخواهیم به قله های رفیع دست پیدا کنیم همانند دوران انقلاب باید متحد و منسجم باشیم.

امام جمعه سرخس فساد خواص را یکی دیگر از عوامل انحراف انقلاب اسلامی عنوان کرد و ادامه داد: آلوده شدن به دنیازدگی و تجمل گرایی موجب کند شدن حرکت انقلاب اسلامی می شود.

ارژنگ تصریح کرد: تفکر احساس ضعف در مقابل بیگانگان که متاسفانه عده ای به آن باور دارند، حرکت پیش رونده انقلاب اسلامی را کند می کند.

خطیب نمازجمعه سرخس در پایان اظهار داشت: مردم ایران اسلامی باید هوشیار باشند و در این روزهای مانده به انتخابات به خاطر این و آن در مقابل یکدیگر قرار نگیرند که دشمن در صدد توطئه است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وبسايت خبري نسیم سرخس، تاریخ انتشار خبر 23 بهمن 1394، کدمطلب: 15955، www.nasimesarakhs.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین