پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۵۹۴
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۱
ﻳﻚ ﻣﻨﺒﻊ آگاه از صلاحیت تنها یک نفر از چهار نامزد رد صلاحیت و احراز صلاحیت نشده اﺯ ﺣﻮﺯﻩ اﻧﺘﺨﺎﺑﻴﻪ جیرفت و عنبرآباد که پیش از این تائید نشده بودند خبر داد.

شعار سال: ﻳﻚ ﻣﻨﺒﻊ آگاه گفت: صلاحیت تنها یک نفر از چهار نامزد رد صلاحیت و احراز صلاحیت نشده انتخابات مجلس دهم شورای اسلامی اﺯ ﺣﻮﺯﻩ اﻧﺘﺨﺎﺑﻴﻪ جیرفت و عنبرآباد که پیش از این تائید نشده بودند، از سوی شورای نگهبان مورد تایید قرار گرفت.

وی افزود:همچنین یک نفر از داوطلبین انتخابات از حوزه یاد شده که پیش از این صلاحیتش توسط شورای نگهبان تائید شده بود نیز رد صلاحیت شد.

فرماندار جیرفت نیز ضمن عرض تبریک ایام الله دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: طبق اعلام وزارت کشور از مجموع ۹ نفر نامزدی که برای انتخابات آتی مجلس از این حوزه انتخابیه نام نویسی کرده بودند ۵ نفر آنها تائید صلاحیت و ۴ نفر رد صلاحیت شدند.

احمد امینی روش افزود:دلایل رد صلاحیت این افراد به صورت محرمانه به آنها اعلام شده و رسانه ها حق انتشار دلایل آن را ندارند مگر با اجازه خود داوطلبین .

وی گفت:از میان کسانی که قبلا صلاحیت آنها احراز نشده بود نیز یک نفر توسط شورای نگهبان استان کرمان تائید ولی با بررسی شورای نگهبان در تهران مجددا رد صلاحیت شد.

فرماندار جیرفت خاطرنشان کرد: داوطلبان رد صلاحیت شده و احراز صلاحیت نشده می‌توانند برای ارائه شکایت خود طی سه روز آینده به محل دریافت شکایات دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان کرمان مستقر در فرمانداری شهرستان کرمان که به عنوان محل تقدیم اعتراض در کل استان مشخص شده به آدرس خیابان عدالت روبه‌روی بانک ملی مرکزی مراجعه کنند.

گفتنی است طبق قوانین موجود افرادی که در مرحله اول رد صلاحیت شده است و اعتراض آنها در مرحله دوم مورد قبول قرار نگرفت دیگر امکان اعتراض ندارند و باید با کاندیدا شدن خداحافظی کند اما کسانی که در مرحله اول تائید اما در مرحله دوم رد صلاحیت شده اند می توانند اعتراض خود را به شورای انگهبان اعلام نمایند تا یک مرحله دیگر رسیدگی مجدد شود.

لازم بذکر است انتخابات پنجمین دوره خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی به طور همزمان در هفتم اسفند ماه سال جاری برگزار می‌شود.

اسامی داوطلبین رد و تائید صلاحیت شده مجلس شورای اسلامی از احوزه انتخابیه جیرفت و عنبرآباد به شرح ذیل است:

استان کرمان

حوزه:جیرفت، عنبرآباد

ردیف

نام

نام خانوادگی

نتیجه

۱

علی

اسلامی پناه

رد

۲

کرامت

سالاری

رد

۳

جهانبخش

بهزاد نژاد

رد

۴

یحیی

کمالی پور

رد

۵

راضیه

دانشی مسکونی

تائید

۶

احسان

سالاری

تائید

۷

علی

زادسر

تائید

۸

فرج الله

عارفی

تأیید

۹

ذبیح الله

اعظمی

تائید

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی هلیل، تاریخ انتشار 17 بهمن 1394، کد مطلب: 12746: www. halil.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین