پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۰۸۹۷
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۵
استاندار کرمان گفت: کمترین آمار رد صلاحیت داوطلبین شوراهای اسلامی شهر و روستا مربوط به استان کرمان است.
شعار سال: علیرضا رزم حسینی عصر چهارشنبه در جلسه مشترک ستاد انتخابات و هیئت نظارت استان کرمان از آمادگی استان کرمان برای برگزاری انتخابات باشکوه خبر داد و اظهار کرد: مردم نقش اساسی در نظام جمهوری اسلامی ایران بر عهده دارند.

وی با اشاره به اینکه دولت و حکومت موظف به ایجاد بستر لازم برای انتخاب مسئولان توسط مردم است، افزود: هر رای بسیار ارزشمند بوده و از مردم می خواهیم با شناخت و بررسی به افراد اصلح، دلسوز و پاک دست رای دهند.

استاندار کرمان از آراء مردم به عنوان حق الناس نام برد و گفت: دولت تضمین می‌دهد همان رای‌هایی که در صندوق‌ها ریخته می‌شود خوانده خواهد شد.

وی حفاظت و صیانت از آراء مردم را وظیفه شرعی و قانونی دانست و افزود: کمترین آمار رد صلاحیت داوطلبین شوراهای اسلامی شهر و روستا مربوط به استان کرمان است.

رزم حسینی هر گونه تخلف در انتخابات را منتفی دانست و تاکید کرد: با تخلفات احتمالی در زمینه انتخابات قاطعانه برخورد می شود.

وی به تدوین منشور همدلی و عقلانیت سیاسی در استان کرمان اشاره کرد و ادامه داد: با توجه به وجود فضای همدلی در استان انتخاب پیش رو به خوبی در کرمان برگزار می شود.

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی کرمان فردا، تاریخ انتشار: 24 فروردین 1396، کد مطلب: 960167، www.kermanfarda.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین