پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۶۳۶۳
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۸
ابرسازه ۲۵۳۰ تنی فاز ۱۴ پارس جنوبی به عنوان نخستین سکوی این فاز، روز گذشته با موفقیت کامل در محل این پروژه نصب شد و شمارش معکوس برای آغاز تولید روزانه ۵۰۰ میلیون فوت مکعب گاز غنی از این سکو آغاز شد.

شعارسال: عملیات بارگیری سکوی تمام ایرانی ۱۴A که از صبح روز دوازدهم دی ماه سال ۹۶ آغاز شده بود با موفقیت به اتمام رسید و با حرکت این سکوی ۵۷۰ میلیون دلاری در آب‌های خلیج فارس، شاهد رسیدن این سکو به محل پروژه فاز ۱۴ پارس جنوبی هستیم.

طبق برنامه ریزی‌های قبلی قرار بود عملیات حمل و نصب این سکوی دریایی تا صبح روز ۲۵ دی‌ماه به اتمام برسد؛ اما بدی آب و هوا در میانه خلیج فارس، نصب این سکو را به تأخیر انداخت.


مهاربندی بدون اشکال سکوی ۲۵۳۰ تنی فاز ۱۴ موجب شد تا این سکو بدون هیچ مشکلی در زمانی حدوداً ۹ روزه در نزدیکی محل نصب روی شناور در انتظار بهبود شرایط باقی بماند تا اینکه روز گذشته با مساعد شدن آب و هوای خلیج فارس در محل فاز ۱۴ پارس جنوبی، این ابرسازه دریایی با موفقیت در محل خود نصب شد.

بلافاصله بعد از نصب این سکو، عملیات هوک آپ آغاز شده و مهندسان ایرانی در تلاشند که این عملیات را تا ۲۵ بهمن ماه به اتمام رسانده و با تکمیل عملیات پیش راه اندازی و راه اندازی، تا پایان بهمن ماه ۹۶ شاهد آغاز تولید ۵۰۰ میلیون فوت مکعب گاز غنی از این سکو باشیم.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری دانشجو ، تاریخ انتشار: 5 بهمن 1396 ، کدخبر: ۶۶۲۴۶۰ ، www.snn.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین