پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۶۴۵۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۳
رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان بابیان اینکه هشدارهای لازم به مرغداران و گلخانه داران داده‌شده، گفت: حفظ خطوط شبکه برق و گاز منتهی در مرغداری‌ها و گلخانه‌ها برای کاهش آسیب‌ها ضرورت دارد.

شعار سال: علی‌رضا شعبان نژاد صبح امروز در جلسه ستاد مدیریت بحران استان در سالن شهید انصاری استانداری گیلان اظهار کرد: بارش باران و برف برای کشاورزان از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی با اشاره به خوشحالی کشاورزان از نزولات آسمانی باران و برف افزود: با توجه به کمبود آب پیش‌بینی‌شده، بارش برف و باران برای کشاورزان گیلانی از اهمیت بالایی برخوردار است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان از هشدارهای سازمان به کشاورزان و فعالان گلخانه‌ای خبر داد و گفت: با سرد شدن هوا از مدت‌ها قبل به مرغداری‌ها و گلخانه داران هشدارهای لازم در رابطه با ذخیره سوخت و مراقبت‌های لازم داده‌شده و جای نگرانی از این بابت وجود ندارد.

شعبان نژاد همچنین خواسته‌هایی نیز از سایر دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد بحران داشت و گفت: از مدیران برق و گاز درخواست داریم تا در برقراری و حفظ شبکه‌های منتهی به مرغداری‌ها و گلخانه‌ها اهتمام بیشتری داشته باشند.

وی همچنین به ظرفیت ماشین‌آلات کشاورزی در مدیریت برف اشاره داشت و گفت: در سطح استان تعداد بی‌شماری از ماشین‌آلات کشاورزی نظیر تراکتورها موجود هستند که می‌توان از آن در بازگشایی معابر روستایی استفاده کرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان همچنین به میزان تولید اقلام کشاورزی به میزان کافی در گیلان خبر داد و گفت: در سطح استان همه اقلام موردنیاز مصرفی مردم از ذخیره بالایی برخوردار است و جای نگرانی وجود ندارد.

شعبان نژاد با اشاره به سرما و آسیب‌های آن به مرکبات استان گفت: تاکنون ۵۰ درصد برداشت مرکبات در سطح استان انجام‌شده و برای برداشت مابقی آن نیز جای نگرانی وجود ندارد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازسایت خبری گیل سداد ، تاریخ انتشار 4بهمن 96، کدمطلب:4991، www.gilsadad.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۲
0
0
وجود گلخانه ها با اینکه اشتغالزایی کمتری داره اما با صادرات اون میشه درامد زایی خوبی در زمینه ارزی کشور باشه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین