پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۶۸۲
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۷
شعبان وفایی نژاد،در آستانه برگزاری بزرگترین رویداد ورزشی جهان که همان المپیک نام دارد، قرار داریم و ورزشکاران، مربیان، پیشکسوتان، داوران و همه ارکان ورزش استان سخت به دنبال کسب سهمیه المپیک برای ورزشکاران استان می باشند. در این شرایط، ورزش مازندران احتیاج مبرم به آرامش، امنیت، هدایت و حمایت دارد.

شعارسال : شعبان وفایی نژاد،در آستانه برگزاری بزرگترین رویداد ورزشی جهان که همان المپیک نام دارد، قرار داریم و ورزشکاران، مربیان، پیشکسوتان، داوران و همه ارکان ورزش استان سخت به دنبال کسب سهمیه المپیک برای ورزشکاران استان می باشند. در این شرایط، ورزش مازندران احتیاج مبرم به آرامش، امنیت، هدایت و حمایت دارد.

در حوزه میادین ورزشی همت قهرمانان، مربیان، کادر فنی، تدارکات و تشریفات الزامی و بیرون از فضاهای ورزشی تلاش، رایزنی و حمایت و دلگرمی همه مسئولین از نماینده مقام معظم رهبری و استاندار گرفته تا معاونین و نمایندگان مجلس، فرمانداران، شهرداران و ... باید پشتیبان ورزش باشند که اینگونه اقدامات را می توان خدمت خالصانه و مورد تقدیر تلقی کرد.

اما در بحث مدیریت ورزش مازندران به عنوان سرباز خط مقدم دفاع از حق و حقوق جامعه ورزشی در المپیک، همه باید خدمت به ورزش استان را از الزام خود و پشتیبانی از سردار خط اول ورزش مازندران را در زمره عملکرد خود قرار دهند. نباید تصور کنیم آنچه که در حوزه سیاست و سیاسی کاری در عملکرد مدیرکل ورزش و جوانان برداشت کنیم واقعاً حجت را تمام می کنند زیرا وی هیچگاه در ورزش به دنبال سیاسی کاری و کدخدامنشی نبوده است. برای تصدیق این ادعا از مقبولیت وی در نزد اکثر نمایندگان از طیف های مختلف مستقل، معتدل و ... یاد می کنیم که بر سلامت کاری وی صحه می گذارند.

باید به این موضوع توجه داشت که اگر تیمی ورزشی به نماینده ای واگذار می شود، این به واسطه استفاده از توانمندی های مدیریتی آن نماینده در حل مشکلات تیم مورد نظر است. اگر هیأتی با رضایت وی و رأی مجمع نمایندگان ورزشی به مدیری واگذار شد تنها جهت خدمت بوده است. در همین حوزه بنده حتی شاهد بودم ایشان مخالف حضور فردی در جایگاه رئیس هیأت بود اما چون مجمع رأی داده بود ایشان این موضوع را پذیرا شد.

حسین زادگان حتی برای رعایت عدالت در معرفی قهرمان قهرمانان به هیچ فردی رأی نداد تا رأی نخبگان در معرفی آنها حرف اول و آخر ورزش مازندران باشد. در این فضا و شرایط کنونی که همه مسئولین استان ها به دنبال جذب و کسب سهمیه المپیک هستند ما هم به دنبال این مسیر حرکت کنیم یا مدیریت ورزش استان و معاونین و مسئولین هم بتوانند در خدمت به ورزش مازندران پرقدرت و مقتدر باشند.

شرایط کنونی برای تسویه حساب های شخصی جهت حذف رجال سیاسی در ورزش زمان مناسبی نیست در حالیکه همه امکانات و استعدادها و سیاست ها در مسیر کسب نتایج درخشان در المپیک مهیا است نباید با سیاسی کاری ها انرژی ها و انگیزه ها را تضعیف کرد اگر این رویه در پیش گرفته شود قطعاً تخریب ورزش مازندران دور از ذهن نخواهد بود فلذا باید به دنبال ایجاد فضای نشاط انگیز در بین جامعه ورزشی و ورزشکاران برای تدارکات مناسب در مسابقات آتی المپیک باشیم.

ورزشکاران ما باید از قدرت مدیران در پشتیبانی خودشان مطمئن باشند مربیانی که با کمترین امکانات ورزشی مازندران میزبانی برای اردوی تیم ملی کشتی نوجوانان فراهم آوردند تا موجب تقویت شما در تیم ملی باشند باید مورد حق شناسی قرار بگیرند. آقایانی که تصورات سیاسی در سر می پرورانند نباید انتظار داشته باشند که مدیران ورزش مازندران پادو و تدارکات چی آنها هستند بلکه باید حرمت مسئولین ورزش استان بیش از اینها مورد توجه قرار بگیرد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی " مازندلیگ "، تاریخ انتشار چهارشنبه 21 بهمن 1394 کد مطلب : 153233 : www.mazandlig.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین