پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۵۹۱
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۶
مسئولان برگزاری بازی های المپیک و پارالمپیک ۲۰۱۶ از زنان باردار خواسته اند در حین برگزاری این رویداد از محل رقابتها فاصله بگیرند.

شعار سال: در حال حاضر ویروس زیکا مشکلاتی را برای سلامتی نوزادان ایجاد کرده است. به علت این ویروس، نوزادان با سرهای کوچک غیرطبیعی به دنیا می آیند. در حالیکه شش ماه به آغاز رقابتهای المپیک باقی مانده، مسئولان برگزاری رقابتها نسبت به سلامتی زنان باردار هشدار داده اند.

ژاک واگنر که رئیس کارگروه دیلما روسف، رئیس جمهور برزیل، است در این خصوص گفت: می گویم خطر برای زنان باردار جدی است. اگر کسی نمی خواهد خطر کند واقعا نباید برای تماشای بازی ها به برزیل سفر کند.

وی در خصوص ورزشکاران و تماشاگرانی که در حین برگزاری رقابتها در برزیل حضور دارند، گفت: اگر کسی باردار نباشد هیچ جای نگرانی نیست.

البته مقامات برگزارکننده بازی‌ها هشدار داده اند از آنجا که این بازی ها در فصل زمستان در برزیل برگزار می‌شود زمان تولید مثل پشه های ناقل این ویروس به حساب نمی آید که از این حیث جای امیدواری است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاري مهر، تاریخ انتشار13 بهمن 1394، کد مطلب: 3039280: www. mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین