پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۰۶۸۳۸
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۳
شاه‌ویسی گفت: در چهار سال و نیم اخیر از این دست سخنرانی‌ها و اظهارات به‌کرات از سوی جناب رئیس‌جمهور شنیده شده است.

شعارسال:شاه‌ویسی گفت: در چهار سال و نیم اخیر از این دست سخنرانی‌ها و اظهارات به‌کرات از سوی جناب رئیس‌جمهور شنیده شده است.

ساسان شاه‌ویسی، اقتصاددان و کارشناس اقتصادی در واکنش به اظهارات دو شب گذشته رئیس‌جمهور حسن روحانی گفت: «در چهار سال و نیم اخیر از این دست سخنرانی‌ها و اظهارات به‌کرات از سوی جناب رئیس‌جمهور شنیده شده است.

وی درباره برخی مسائل حرف‌هایی زد که اصلا منطق اقتصادی ندارد. مثلا درباره دلایل گرانی دلار فرمود نه کمبود منابع ارزی داریم و نه قصدمان پرکردن کسری بودجه است، ایشان بالاخره نگفت دلیل گرانی دلار چه بوده است؟»

وی افزود: «وی باید به این سوال پاسخ می‌داد که چرا با وجود برجام و افزایش فروش و صادرات نفت، دلار در مدت 6 ماه یک‌دفعه حدود 900 تومان گران شده است. رئیس‌جمهور باید می‌گفت چه راهکاری برای مقابله با گرانی دلار بر سایر کالاها و خدمات دارند؟»

وی توضیح داد: «بدون شک گرانی دلار اثرات نامطلوبی بر اقتصاد ایران خواهد داشت و لذا باید برای این اثرات برنامه داشت. روحانی هیچ‌چیزی در این‌باره نگفت!»

شعارسال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته ازسایت نود اقتصادی ، تاریخ انتشار8بهمن 96،کد خبر: 2111502 ، www.90eghtesadi.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین