پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۷۱۹
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۰
مسئولان شهرداری و شورای شهر سبزوار در طراحی و نصب المان های شهری مطابق نام مشاهیر سبزوار همت بیشتری از خود به خرج دهند.

شعارسال: در تمام شهرهای ایران و حتی شهر های جهان تهیه المان در هر میدان را متناسب با نام آن میدان انتخاب و نصب می نمایند. مثلا در تهران میدان فردوسی که مجسمه فردوسی نصب شده و.... اما در حال حاضر اصلا در سبزوار کسی به عدم تناسب نام دو میدان سبزوار با المان های نصب شده آن دقت نکرده و متاسفانه شهرداری و شورای شهر هم بی تفاوت نسبت به آن بوده اند.

در حال حاضر میدان مشاهیر که ورودی شهر محسوب می شود نماد سربداران در آن نصب شده است در صورتی که باید المان مشاهیر و نام آوران و بزرگان سبزوار از جمله حمید سبزواری،بیهقی، شریعتی، دولت آبادی و.... تهیه و نصب گردد.

این در حالی است که در میدان سربداران در نوروز امسال المان مشاهیر و نام آوران و بزرگان سبزوار نصب شد در حالی که باید المان سربداران در سربداران نصب می شد. این تناقض و عدم تناسب باعث ایجاد پارادوکس در دهن گردشگران نیز می شود.

از مسئولین بخصوص شورای شهر و شهردار پیگیری نماییدبا توجه به اینکه قرار است میدان سربداران را طراحی نمایند تا ان شاء الله همزمان به فکر اصلاح این عدم تناسب برآیند.

علی اکبر تاجیک از گرگان(دانشجوی سبزوار)

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبری تحلیلی سبزوارنیوز، تاریخ انتشار: 7بهمن1394، کدخبر: 11884: www.sabzevarnews.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین