پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۶۶۵
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۴
شهردار تایباد گفت: برای اولین بار در شهر تایباد در خیابان شهید بهشتی طرح جایگزینی سنگ حکمی را در آیلند وسط خیابان بجای جدول انجام دادیم و بدلیل اینکه اولین بار این طرح در تایباد انجام می شد اندکی به درازا کشید که بنده از همینجا از همشهریان عزیز عذرخواهی می کنم.

شعارسال: ایوب سیدالحسینی شهردار تایباد در افتتاحیه پیست دوچرخه سواری تایباد ضمن خوش آمدگویی به معتمدین و مسئولین شهرستان عنوان کرد: امروز برای افتتاح سه پروژه شهرداری در خدمت شما هستیم. پیست سلامت بااعتبار ۲۵۰ میلیون تومان، المان میدان پیر هرات با اعتبار ۱۰۰ میلیون تومان و سومین پروژه المان میدان سیف باخرزی با اعتبار ۱۷۰ میلیون تومان.

وی افزود: شهرداری تایباد در سال ۹۴ در بحث جدول گذاری، نصب آبرو و کانیو در مناطق کمتر توسعه یافته بیشتر هزینه کرده است. در مناطقی مانند گندم کاران، سروش و ونک حدود ۱۰۰ میلیون تومان برای موارد ذکر شده هزینه کردیم و اغلب کوچه های این مناطق کار جدول گذاری، آبرو و کانیو آنها انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: با اعتبار ۱۵۰ میلیون تومان در خیلی از مناطق شهر دوربین های مداربسته کنترل سرعت نصب شده است. برای اولین بار در شهر تایباد در خیابان شهید بهشتی طرح جایگزینی سنگ حکمی را در آیلند وسط خیابان بجای جدول باطول ۱۵۵۰ متر انجام دادیم و بدلیل اینکه اولین بار این طرح در تایباد انجام می شد اندکی به درازا کشید که بنده از همینجا از همشهریان عزیز عذرخواهی می کنم.

شهردار تایباد گفت: در بحث آسفالت در سال ۹۴ ما ۷۰هزار متر مربع روکش آسفالت بااعتبار یک میلیارد و چهارصد میلیون تومان و ۱۱۰ هزارمتر مربع آسفالت معمولی با هزینه ۲میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان و ۲۰هزار مترمربع لکه گیری باهزینه ۴۰۰ میلیون تومان داشتیم.

سیدالحسینی به مشکل نبود پارکینگ در خیابان شهید رجایی و ترافیک بالای این خیابان اشاره کرد و گفت: مذاکره با دونفر از مالکین حاشیه این خیابان که زمین آنها دارای کاربری پارکینگ هست در حال انجام است که تا پایان سال با یکی از این دو به نتیجه خواهیم رسید و مشکل پارکینگ این خیابان را رفع خواهیم کرد.

جمشید یوسفی رئیس شورای شهر تایباد با تاکید براینکه شورای شهر تایباد سعی نموده است که خدمت رسانی در تمام نقاط شهر بصورت یکنواخت باشد، افزود: شهر ما اولین شهر از سمت ورودی کشور افغانستان است و ما سعی داریم تا شهری با مبلمان شهری زیبا بسازیم تا آبروی کشور باشد.

محمد خدادادی نایب رئیس شورای شهر تایباد در این افتتاحیه ضمن تبریک دهه فجر اظهارکرد: انقلاب ما مبتنی بر بینش عمیق یکتاپرستی و الهام گرفته از انقلاب سرخ عاشورای حسینی بود.

وی افزود: دهه فجر فرصت بازنگری در ارزشها و آرمانهاست و اینکه چه بودیم، چه می کردیم، چه می خواستیم و اکنون کجاییم و چه می کنیم؟

وی ضمن تشریح فعالیتهای شورای شهر تایباد، عنوان کرد: ما پارکی در روبروی بیمارستان خاتم الانبیا به وسعت هفت هکتار داریم که بعلت یخبندان و دیگر مسائل از وضعیت خوبی برخوردار نبوده است. از سال ۹۳ شورای شهر تایباد بهسازی این پارک را شروع کرده است، پنج فاز این عملیات با اعتبار ۵۰۰ میلیون تومان تاکنون انجام شده است و نزدیک به ۵۰درصد پیشرفت فیزیکی داشته است که امیدواریم در سال ۹۵ به پایان برسد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبری تحلیلی ندای گناباد، تاریخ انتشار: 18بهمن1394، nedayegonabad.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین