پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۴۹۷
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۱
با آغاز قانونی و رسمی تبلیغات رسمی کاندیداها، حجم والای تبلیغات آنها فشرده تر می شود و بنابراین علاوه بر مکان های تعیین شده برای انتخابات، تمام دیوارهای شهر هم اشباح از پوسترها و شعارهای طرفداران کاندیداهای مورد نظر خواهد شد.

شعارسال: با آغاز قانونی و رسمی تبلیغات رسمی کاندیداها، حجم والای تبلیغات آنها فشرده تر می شود و بنابراین علاوه بر مکان های تعیین شده برای انتخابات، تمام دیوارهای شهر هم اشباح از پوسترها و شعارهای طرفداران کاندیداهای مورد نظر خواهد شد.

بخش مهمی از کیفیت فضای یک شهر به سیما و منظر شهری باز می گردد بی تردید شهروندان بر سر این که یک شهر با دیواره ها، نماها و مبلمان شهری و پارکی کثیف، چرک و آلوده به انواع کاغذهای چاپی و رنگی مانند انواع تراکت، پوسترنصب شده است، روح و روانشان را آزرده و معتقدند که حقوق شهرنشینان تضعیع شده است.

شهر یک محیط متعلق به مردم و طراوت و شادابی آن نیز نه تنها وابسته به اقدامات شهری شهرداری بلکه به مشارکت کلیه اقشار جامعه ( حقیقی حقوقی) برای حفظ تمیزی و پاکیزگی شهری است.

شهر متعلق به همه ماست، زیبای بعد از انتخابات هم سهمی بزرگ در آرامش و آسایش مردم دارد، لازم است در این راستا تمام طرفداران کاندیداهای مجلس تمام همت و تلاش خود را تنها در مسیر قانونی به کار ببرند.

در حقیقت کاندیداها و طرفدارانشان باید این را مد نظر داشته باشند که شهرکهن شوشتر شهری توریست پذیر است و ایام عید را در پیش داریم، آشفته بازار نازیبا و آلودگی بصری را در ایام عید به مسافران نشان خواهند داد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبری تحلیلی شوشترروز، تاریخ انتشار: 29بهمن1394، کدخبر: 78705: www.shushtarerooz.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین