پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۷۱۹۷
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۵
رئیس دانشگاه آزاد بین الملل چابهار گفت: اگر بسیج دانشجویی تقویت شود سرعت تحقق اهداف دانشگاه بیشتر می‌شود؛ بخش عمده توفیق دانشگاه آزاد مربوط به بسیج دانشجویی است.

شعار سال: بهزاد دهواری، رئیس دانشگاه آزاد بین الملل چابهار در آیین تکریم و معارفه مسئولین بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شهرستان چابهار گفت: دانشگاه آزاد بین الملل چابهار در سال ۸۲ آغاز بکار کرد و امروز با تلاش‌های صورت گرفته در ۳۹ مقطع رشته، پذیرای ۳۵۰۰ نفر دانشجو است.

دهواری
با بیان اینکه دانشگاه آزاد تلاش برای توسعه کیفی را آغاز کرده است عنوان کرد: امروز زیربنای تمام پیشرفت‌ها امنیت است و امنیت نیاز به فرهنگ سازی دارد.

رئیس دانشگاه آزاد بین الملل چابهار
شناخت سلاح دشمن و رفتار متناسب با آن را ضروری دانست و گفت: داعش که بعنوان خطری بزرگ شناخته می‌شد با فرهنگ دشمن شناسی شکست خورد و این نشان از قدرت بسیج و سپاه دارد.

وی با تشریح رسالت‌های دانشگاه اذعان داشت: دانشگاه باید تربیت کننده دانشجو باشد؛ خروجی دانشگاه باید تلفیق علم و ایمان باشد، زیرا با علم و اخلاق است که دانشگاه پرواز می‌کند.

دهواری ر با تأکید بر اینکه انتظار از بسیج دانشجویی توجه به دو علم و اخلاق است بیان کرد: اگر بسیج دانشجویی تقویت شود سرعت تحقق اهداف دانشگاه بیشتر می‌شود؛ بخش عمده توفیق دانشگاه آزاد مربوط به بسیج دانشجویی است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو، تاریخ 9 بهمن 96، کد مطلب: 663432: www.snn.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین