پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۷۴۶۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۱
مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد از اجرای طرح چند رسانه ای در ۸۰ دبیرستان سطح شهر یزد خبر داد.

شعارسال: مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد از اجرای طرح چند رسانه ای در ۸۰ دبیرستان سطح شهر یزد خبر داد.

عباس ملازینلی امروز در جلسه روسای کمیته های سی‌گانه دهه فجر استان با امام جمعه یزد با اشاره به اینکه سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری یزد، ۱۱۰ برنامه در ایام دهه فجر طرح ریزی کرده است، اظهار داشت: این برنامه ها تمام حوزه های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی یزد را پوشش می دهد.

وی با اشاره به اهمیت نقش نسل جوان به ویژه کودکان و نوجوانان، بیان کرد: تلاش شده این قشر مخاطبان اصلی برنامه های دهه فجر امسال باشند.

ملازینلی همچنین تصریح کرد: با توجه به اینکه فضای مجازی در دنیای امروز بسیار مورد استفاده و بسیار پرمخاطب است، تلاش عمده سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری یزد بر این بخش معطوف شده است.

وی عنوان کرد: در همین راستا طرح های چندرسانه ای برنامه ریزی و تدوین شده که این طرح در ایام دهه فجر در ۸۰ دبیرستان برگزار خواهد شد.

‌مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد همچنین اجرای مسابقه کتابخوانی در فضای مجازی را از دیگر برنامه های تدوین شده در ایام دهه فجر اعلام کرد و افزود: مسابقات کتابخوانی با محوریت و موضوع انقلاب طراحی شده است.

وی همچنین با اشاره به همزمانی ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا (س) با ایام الله دهه فجر خاطرنشان کرد: تلاش شده در اجرای برنامه ها، حرمت و اهمیت این ایام لحاظ شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 10 بهمن 1396، کدخبر: 4214936، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۷
0
0
اگر ر مدارس ما کنار زمینه های اموزشی که اونم در ظرایط بحرانی قرار داره به امکانات پرورشی تربیتی هم توجه می شد باز شرایطمون از وضعیت بهتر بود
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۷
0
0
بعضی از دبیرستان ها و مدارس هستن که در حال فرریختن هستن! بهتر نیست اول اون ها ترمیم بشن؟
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین