پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۷۷۰۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۲
دبیر انجمن صنفی صنایع فرآورده های گوشتی کشور گفت: 95 درصد از بازار فرآورده های گوشتی کشور در اختیار تولیدات داخلی است و فقط 5 درصد از طریق واردات آن هم از بازارچه های مرزی تأمین می شود.

شعارسال: مجید افلاکی گفت: سالانه حدود 500 هزار تن فرآورده گوشتی با تنوع بیش از 80 نوع محصول در کارخانجات داخلی تولید می شود که در مقایسه با تولیدات اروپایی نیز کیفیت بسیار بالایی دارند.

وی ادامه داد: تا یک دهه پیش، ­تولید فرآورده های گوشتی کشور فقط به سوسیس و کالباس خلاصه شده بود اما هم اکنون انواع فرآورده های جدید و مدرن تر مانند ناگت های گوشت قرمز و ناگت های گوشت سفید نیز در کشور بر اساس استاندارد اجباری سازمان ملی استاندارد با کد 2303 و با دستورالعمل های پیوست جداول این کد استانداردی تولید می شود.

افلاکی با بیان اینکه تا سال 94 تولیدات ما فقط برای تأمین تقاضاهای داخلی بود گفت: از این سال صادرات فرآورده های گوشتی در دستور کار ما قرار گرفت و اگرچه در ابتدای راه صادرات هستیم سال گذشته حدود 4 هزار و 500 تن انواع فرآورده های گوشتی به کشورهای خاورمیانه و همسایه صادر کردیم.

دبیر انجمن صنفی صنایع فرآورده های گوشتی کشور همچنین گفت: برنامه ما برای افق 1400 صادرات 20 هزار تن انواع فرآورده های گوشتی در سال است که علاوه بر ارزآوری می توانند در ایجاد اشتغال و رونق این صنعت نیز مؤثر باشد.

                                                                                                                     

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری اعتمادآنلاین، تاریخ انتشار 12بهمن 96، کد خبر: 156698 ،www.etemaadonline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۳
0
0
اون 95 درصدیکه تو داخل تولید میشه انقدر بی کیفیتو آسیب زننده هست که درصد کم واردات رو جبران میکنه
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۱
0
0
چقد خوب که تو این مسیله حداقل به کشورای همسایمون صادرات داریم
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین