پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۷۹۴۲
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۷
دبیرکل احزاب سیاسی در آسیا تداوم اجرای برجام را برای کشورهای آسیایی بسیار مهم دانست و گفت: معتقدیم جمهوری اسلامی می تواند نقش مهمی را در صلح جهانی ایفا کند.

شعار سال: «هان جوزه ونیشیا» روز جمعه در بیست و نهمین نشست کمیته دائمی کنفرانس بین المللی احزاب آسیایی و دومین کنفرانس ویژه راه ابریشم افزود: امروزه، دنیای کنفرانس احزاب سیاسی است. در نشست کمیته دائمی احزاب سیاسی بعد از پنج سال می خواستیم دبیر کل جدید که سفیر کره جنوبی است را معرفی کنم.

ونیشیا با بیان این که می خواهیم در نشست احزاب سیاسی در آسیا همدیگر را حمایت کنیم، افزود: این نشست نقطه عطفی برای همکاری احزاب در آسیا است و باید نظرات خود را در نشست در کنار هم قرار دهیم.

دبیرکل احزاب آسیایی با بیان این که امروز می خواهم با حضور خود در ایران از حزب موتلفه تشکر کنم، همچنین خاطر نشان کرد: بعد از پیروزی انقلاب ایران در سال 1979 و تشکیل جمهوری اسلامی ایران، احزاب فعال شدند و معتقدیم که جمهوری اسلامی می تواند در جهان نقش مهمی را برای ایجاد صلح ایفا کند.

وی افزود: برای رسیدن به صلح جهانی به خصوص در کشورهای عربی و خلیج فارس نیازمند حمایت از ایران و رهبری آن هستیم.

ونیشیا ادامه داد: پس از مذاکرات هسته ای بارها اعلام شده است که ایران به تعهدات خود در برجام عمل کرده است و در عین حال، تداوم اجرای برجام برای تمامی کشورهای آسیایی مهم و رهبری ایران نیز از آن حمایت کرده است.

وی خاطرنشان کرد: حسن روحانی رئیس جمهوری ایران در زمینه تداوم برجام مدیریت خوبی داشته و تمامی احزاب سیاسی حاضر در این جلسه حمایت خود را از رهبری و مدیریت سیاسی ایران در ادامه برجام اعلام می کنند.

دبیرکل احزاب آسیایی با بیان این که ایران می تواند رابط بین احزاب آسیایی باشد، گفت: ما معتقدیم با کمک یکدیگر می توانیم مشکلات احزاب سیاسی را حل کنیم.

به گزارش ایرنا، بیست و نهمین نشست کمیته دائمی کنفرانس بین المللی احزاب آسیایی(ICAPP) و دومین کنفرانس ویژه 'راه ابریشم' صبح جمعه با حضور سیدعباس عراقچی معاون سیاسی وزیر خارجه در محل سالن اجلاس سران با حضور شخصیت های سیاسی و حزبی جمهوری اسلامی ایران و کشورهای مختلف جهان آغاز به کار کرد.

این کنفرانس به میزبانی حزب موتلفه اسلامی با مشارکت صد نفر از رهبران، دبیران کل و مقامات ارشد 40 حزب و سازمان سیاسی از 25 کشور آسیایی و نیز مسوولان سازمان‌های منطقه‌ای و بین‌المللی آغاز به کار کرده است.

شرکت کنندگان در این رویداد بین‌المللی در نشست‌های مختلف در سه موضوع اصلی 'نقش احزاب در کاهش تنش‌ها و مواجهه با افراط‌گرایی، احزاب و توسعه پایدار شهری و نقش احزاب در توسعه سیاسی، تبادل فرهنگی و گسترش مبادلات تجاری در مسیر راه ابریشم' سخنرانی می‌ کنند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار 13 بهمن 96، کد مطلب: 82816848، www.irna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین