پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۴۴۹۱
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۶
رئیس کمیسیون امنیت ملی گفت: ترامپ مدت‌ها برای خوشایند صهیونیست‌ها در آمریکا رجزخوانی کرد که از برجام خارج می‌شود و تعلیق تحریم‌ها را تمدید نخواهد کرد.

شعارسال : علاء‌الدین بروجردی، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی، در واکنش به تصمیم اخیر رئیس‌جمهور آمریکا؛ اظهار داشت: این از اقدامات اشتباه و غیرمنطقی است که ترامپ بار‌ها انجام داده است وی مدت‌ها برای خوشایند صهیونیست‌ها در آمریکا و نیازی که به آن‌ها در انتخابات بعدی دارد رجزخوانی کرد که از برجام خارج می‌شود و تعلیق تحریم‌ها را تمدید نخواهد کرد.

وی افزود: این در حالی است که مشاورین ترامپ به وی اعلام کردند چنین رویه‌ای اشتباه خواهد بود و پس از آن نیز رئیس جمهور آمریکا مجددا در مسیر قرار گرفت و فعلا تحریم‌ها علیه ایران را تعلیق کرده است حال باید ببینیم در آینده چه می‌شود.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در پاسخ به این سوال که جمهوری اسلامی در خصوص عهدشکنی‌های طرف غربی چه واکنشی انجام خواهد داد؟ خاطرنشان کرد: هیئت نظارت بر اجرای برجام که در شورای عالی امنیت ملی مسائل را رصد می‌کند مرجع تصمیم گیری در این خصوص است.

.شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو، تاریخ انتشار: 25 دی 1396، کدخبر: 659826، www.snn.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین