پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۰۸۶۸۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۴
استاندار تهران گفت: کشورمان پس از گذشت 40 سال از انقلاب در مباحث سیاسی، فرهنگی و اجتماعی به استقلال رسیده است و امروزه همه دنیا استقلال سیاسی ایران را پذیرفته اند.

شعار سال: محمد حسین مقیمی عصر یکشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان ری که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: دنیا پذیرفته که ایران کشوری مستقل است و از هیچ کشوری حرف شنوی ندارد.
وی ادامه داد: تنها جایی که دشمن می تواند فکر کند و ما را تحت فشار خود قرار دهد، حوزه اقتصادی است.
وی خاطرنشان کرد: سیاست هایی که رهبری در مباحث اقتصاد مقاومتی تدوین کرده است؛ اگر به درست اجرا شود می توانیم به استقلال اقتصادی نیز دست یابیم.
مقیمی اظهار کرد: امروز وظیفه ما این است تا در زمینه توسعه اقتصادی کشور به صورت جدی وارد عمل شویم چرا که تمام تلاش آمریکا و ایادی استکباری براندازی نظام اقتصادی کشور است.
استاندار تهران با بیان اینکه باید به 23 اصل اقتصاد مقاومتی پایبند باشیم ، یادآور شد: تلاش کنیم تا این سیاست را در کشور اجرایی کنیم و با توسعه محصولات دانش بنیان چرخ حمایت و اقتصادی خرید و فروش را افزایش دهیم.
به گفته مقیمی توجه به اقتصاد مقاومتی می تواند جامعه اقتصادی کشورمان را متحول کند و اقتصاد کشورمان را پویاتر کند.
استاندار تهران همچنین به دهه فجر و تبیین اندیشه های ناب حضرت امام خمینی(ره) اشاره کرد و گفت: امام (ره) به گونه ای با مردم صحبت و نظرات خود را بیان می کردند که جامعه را عاشق مکالمه و صحبت های خود می کردند.
وی اظهار کرد: به پشتوانه این رهبر فرزانه بود که انقلاب اسلامی به پیروزی برسد.
استاندار تهران در یک سفر یکروزه به شهرستان ری، مجتمع آبرسانی شهید تهرانی و کلینیک ویژه تخصصی و فوق تخصصی مرکز آموزشی درمانی بیمارستان فیروزآبادی شهرری را افتتاح کرد

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ 15 بهمن 96، کد مطلب: 82819933: www.irna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
Lord
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۰
0
0
بله ولی از نظر فرهنگی اجتماعی و وضع معیشتی مردم مشکلات بسیاری وجود دارد
س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین