پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۷۴۷۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۹
استاندار آذربایجان‌غربی، حمایت از نخبگان، واحدها و شرکت‌های دانش بنیان را از اصلی‌ترین سیاست‌های استان عنوان کرد.

شعارسال: استاندار آذربایجان‌غربی، حمایت از نخبگان، واحدها و شرکت‌های دانش بنیان را از اصلی‌ترین سیاست‌های استان عنوان کرد.

«محمد مهدی شهریاری» در دیدار مدیرعامل صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک، ضمن درخواست حمایت و توجه ویژه صندوق از شرکت‌های دانش‌بنیان و واحدهای تولیدکننده محصولات دانش بنیان در استان گفت: استانداری آذربایجان‌غربی نیز حمایت از نخبگان، پژوهشگران و واحدها و شرکت‌های دانش بنیان استان را جزو اولویت‌ها و سیاست‌های خود می‌داند و تا حد امکان از آنان حمایت می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: لازم است سرمایه‌گذاری‌ها به سمت توسعه صنایع الکترونیک و رشد و توسعه شرکت‌های دانش بنیان که توان اشتغالزایی و تولید ثروت بالایی دارند سوق داده شود، در همین راستا هیئت‌هایی از آلمان برای بازدید از واحدهای تولیدکننده محصولات دانش بنیان هم‌چنین سرمایه‌گذاری در این حوزه به استان خواهند آمد.

شهریاری همچنین گفت: کارگروهی برای بررسی مشکلات شرکت‌ها و واحدهای تولیدکننده محصولات دانش بنیان در استان و همچنین حمایت از این واحدها تشکیل خواهد شد.

همچنین وحدت مدیرعامل صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک نیز در این دیدار بر لزوم حرکت به سمت تکنولوژی‌ها و صنایع های تک که اشتغالزا، ثروت‌آفرین و مزیت‌های زیست محیطی دارند، تأکید کرد.

وی در ادامه به مزیت‌های استان آذربایجان‌غربی اشاره کرد و گفت: آذربایجان‌غربی دارای مزیت‌های خیلی بالایی از جمله مزیت مرزی بودن و داشتن بستر توسعه ارتباطات بین‌المللی، وجود نیروی انسانی توانمند و اساتید و فارغ‌التحصیلان برجسته در رشته‌های دانش بنیان و حوزه تکنولوژی است که در تلاش هستیم با حمایت استانداری و صندوق صحا از فعالان و طرح‌های دانش بنیان استان حمایت کنیم.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 11 بهمن 1396، کدخبر: 96111106473، www.isna.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
فرشته
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۲
0
0
واقعا خدا این آقای شهریاری رو خیر بده همین توجه ها به شرکت ها دانش بنیان و نخبگانه که آینده ایرانو میسازه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین