پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۰۴۴۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۸
استاندار آذربایجان غربی گفت: فرمانداران برای گرفتن مجوز شهرداری برای روستاهای بالای ۵ هزار نفر اقدام کنند.

شعارسال: استاندار آذربایجان غربی گفت: فرمانداران برای گرفتن مجوز شهرداری برای روستاهای بالای ۵ هزار نفر اقدام کنند.

محمدمهدی شهریاری امروز عصر در نخستین شورای اداری آذربایجان غربی که در محل استانداری برگزار شد اظهار داشت: از همراهی و همکاری خبرنگاران و رسانه‌های منطقه در سال گذشته به ویژه در حوزه معرفی سیمای گردشگری استان تشکر و قدردانی می‌کنم.

وی خاطرنشان کرد: تمام ادارات استانی تا پایان فروردین ماه برنامه‌ها و شاخص‌های دستگاهی خود را به حوزه معاونت اقتصادی استانداری اعلام کنند.

استاندار آذربایجان غربی گفت: نسبت به ناهماهنگی برخی از دستگاه‌های اجرایی در ارائه خدمات به مردم و ارباب رجوع انتقاد داریم که باید مورد توجه قرار گرفته و ارباب رجوع را مورد تکریم قرار دهند.

وی خواستار تغییر در روند برگزاری جلسات شورای اداری استان شد و تاکید کرد: جلسات با دستور و برنامه قبلی برگزار شود و مدیران با آمادگی قبل حاضر شوند.

شهریاری بیان کرد: فرمانداران شهرستان‌های آذربایجان غربی برای گرفتن مجوز شهرداری برای روستاهای بالای 5 هزار نفر اقدام کنند.

وی همچنین یادآور شد: مدیران کل در انتصاب مدیران در شهرستان‌ها حتماً هماهنگی لازم را با فرمانداران به‌عنوان نماینده عالی دولت انجام دهند.

* دولت زمینه تولید ارزان را فراهم کند

معاون اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری آذربایجان غربی نیز در این جلسه اظهار داشت: برای ماندگاری تولید، دولتی‌ها زمینه‌های تولید ارزان را باید فراهم کنند.

رضا حسینی افزود: یکی از کشورهای موفق در حمایت از کالای داخلی کشور چین است و کشور ما هم اقتصاد دولتی دارد و بخش اعظم سیاست‌های اقتصادی، دولتی است.

وی خاطرنشان کرد: شعار سال هم پشتوانه علمی و نظری دارد و هم کشورهایی وجود دارند که در این زمینه موفق عمل کرده است.

حسینی بیان کرد: تولید در یک فضای رقابتی اتفاق می‌افتد و برای آن که تولید کشور رقابتی شود ما دولتی‌ها الزام داریم که شرایط را برای تولید کننده‌ها آسان کنیم و در کنار آن نیز باید بخش خصوصی از تکنولوژی‌های خوب دنیا استفاده کند.

وی یادآور شد: اگر ورود جدی به همکاری و تعامل بخش خصوصی و دولتی داشته باشیم مأموریت های خود را با موفقیت به پایان خواهیم رساند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 18 فروردین 1397، کدخبر: 1694750، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
0
0
چقدر اتفاق خوبیه..واقعا فکر خوبیه که برای تموم روستاهای کشور این اتفاق بیفته
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۲
0
0
این مسیله شهری سازی نباید به بافت روستاها خلل وارد کنه
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۹
0
0
البته تایید صلاحیت شهردار هم خیلی مهمه
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین