پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۹۳۴۹
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۵
سازمان هوافضای ژاپن شنبه کوچک‌ترین موشک ماهواره‌بر جهان را با موفقیت آزمایش کرد.

شعار سال: آژانس پژوهش‌های هوافضای ژاپن (جاکسا) کوچک ترین موشک ماهواره بر جهان را روز شنبه با موفقیت آزمایش کرد.

آزمایش موفقیت آمیز کوچک ترین موشک ماهواره بر جهان + تصاویر////////موشک ماهواره بر «اس اس-520-5» ساعت 2:03 عصر به وقت محلی از مرکز فضایی «اوشینورا» به فضا پرتاب شد. این موشک ماهواره بر 9.5 متر طول، 52 سانتی متر قطر و حدود 2.6 تن وزن دارد.

آزمایش موفقیت آمیز کوچک ترین موشک ماهواره بر جهان + تصاویر////////

آزمایش موفقیت آمیز کوچک ترین موشک ماهواره بر جهان + تصاویر////////

این موشک ماهواره‌بر قرار است یک ماهواره کوچک به نام «تریکوم-1» را پس از پرتاب به فضا در مدار زمین قرار دهد. این ماهواره سه کیلوگرمی با هدف ارتباطات و نظارت جغرافیایی در دانشگاه توکیو ساخته شده است. این ماهواره برای تصویربرداری از سطح زمین مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

آزمایش موفقیت آمیز کوچک ترین موشک ماهواره بر جهان + تصاویر////////پیش از این نیز ژاپن در 15 ژانویه 2017 یک موشک را تحت عنوان «کوچکترین موشک ماهواره بر جهان» مورد آزمایش قرار داد که این آزمایش موفقیت آمیز نبود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار 14 بهمن 96، کد مطلب: 6424592، www.yjc.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین