پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۹۵۰۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۵
استاندار سمنان با بیان اینکه سازمان نظام اداری مطابق با برنامه‌ریزی‌ها پیش نرفته است، گفت: سامان دهی مجدد امور اداری و تکریم مردم در اولویت دستگاه های اجرایی استان است.

شعار سال: سید شهاب‌الدین چاوشی صبح جمعه در جلسه شورای اداری آرادان که با هدف افتتاح هم‌زمان پروژه‌های عمرانی و اقتصادی این شهرستانبه میزبانی فرمانداری برگزار شد، ضمن بیان اینکه مدیران اهل تفکر و اندیشه می‌توانند باعث ایجاد پیشرفت در جامعه شوند، ابراز داشت: سازمان نظام اداری مطابق با برنامه‌ریزی‌ها پیش نرفته لذا این مهم می‌طلبد تا سامان‌دهی و اصلاح امور روند اداری موجود در راستای بهبود کیفیت وضعیت مردم تغییر دهد.

وی بابیان اینکه باید قصد جدی برای کارسازی نظام و خدمت به مردم داشته باشیم، افزود: در روز قیامت از خط و مش سیاسی از ما سؤال نمی‌شود اما از حق‌الناس وامانت مردم سؤال می‌شود، لذا باید بدانیم که خدمت گذاری صادقانه به مردم رستگاری را به همراه دارد.

کاهش هزینه ها مصداق اقتصاد مقاومتی

استاندار سمنان بابیان اینکه کاهش هزینه‌ها مصداق بارز تحقق اقتصاد مقاومتی است، ابراز داشت: رعایت الگوی مصرف نکته مهمی است که مقام معظم رهبری به آن تأکیددارند لذا باید با استفاده درست از نعمات موجود در استان اجازه هدر رفت منابع را ندهیم و برای سرمایه انسانی برنامه‌ریزی داشته باشیم.

چاووشی بابیان اینکه مردم نظام مقدس جمهوری اسلامی را با حکومت امیرالمؤمنان(ع) موردسنجش قرار می‌دهند، تصریح کرد: رضایت مردم شرط اصلی استقرار و ثبات کشور محسوب می‌شود لذا در وهله نخست باید تکریم ارباب‌رجوع و راه‌اندازی کار مردم در اولویت قرار گیرد.

وی بابیان اینکه برای حفظ عزت و عظمت نظام باید در راستای وحدت همه‌جانبه گام برداریم، افزود: حضور در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن پاسخ مناسبی در حوزه وحدت است لذا باید در پای منافع ملی نظام با سعه‌صدر دولت و نظام را همراهی کنیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ 20 بهمن 96، کد مطلب: 4223470: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۵۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۱
0
0
امیدواریم این طرح به بعضی از نابسانانی های پیش اومده ناشی از فقدان مدیریت صحیح در استان پایان بدهد
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین