پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۱۰۲۶۳
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۳
پتروشیمی نوری موفق شد از ابتدای سال ۹۶ تا پایان دی ماه ، حدود ۳،۵۸۱ هزار تن انواع محصولات خود را به فروش برساند که از این مقدار ، ۴۰ درصد آن سهم فروش داخل و ۶۰ درصد به خارج از کشور صادر شده است .

شعارسال: به گزارش روابط عمومی شرکت پتروشیمی نوری، این شرکت به عنوان یکی از بزرگترین مجتمع های تولید محصولات آروماتیکی در دنیا ، توانست تا پایان دی ماه سال جاری ، بیش از ۱،۰۳۵،۵۳۸ هزاردلار محصول را روانه بازارهای بین المللی نماید.

این در حالیست که مجتمع نوری توانسته بود ، در ماههای آذر و دی ، بزرگترین و گسترده ترین تعمیرات اساسی خود از ابتدای راه اندازی تا کنون را به مدت ۴۵ روز ، در جهت رفع تنگناها و افزایش راندمان تولید ، افزایش کیفیت و خلوص محصولات و به تبع آن دستیابی به سود آوری پایدار با موفقیت به پایان برساند .

شایان ذکر است، پتروشیمی نوری علاوه بر تأمین خوراک پتروشیمی های همجوار و همچنین نیاز داخل، مازاد محصولات تولیدی خود شامل پارازایلین، ارتوزایلین، رافینت و برش سنگین می باشد را به بازارهای کشورهای حاشیه خلیج فارس، هند، چین، کره جنوبی و ... صادر می نماید.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، تاریخ انتشار: 21بهمن1396 ، کدخبر: - : www.pgpic.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین