پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۸۹۵
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۵
مدیر عامل شرکت هلدینگ خلیج فارس گفت: ١١ طرح پتروشیمی با اعتباری بیش از ٦ میلیارد یورو تسهیلات ارزی از سوی این شرکت در کشور در حال ساخت است.
شعارسال:

عادل نژاد سلیم گفت: تاکنون اعتبار ۱۱ پتروشیمی از طریق فاینانس چین انجام شده است.

وی میانگین پیشرفت فیزیکی این طرح ها را ٤٠ درصد یاد کرد و گفت: بهره برداری از این طرح‌ها در ایجاد اشتغال و چرخه اقتصاد کشور نقش مهمی دارد.

نژاد سلیم با اشاره به این که شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس به عنوان بزرگترین شرکت در بازار سرمایه ایران، فعالیت‌ها و عملکرد شرکت‌های تابعه خود را با نظارت پیگیری می کند، افزود: هلدینگ خلیج فارس به دنبال افزایش و تنوع تولید است.

وی گفت: ایران دارای مزیت رقابتی در صنعت پتروشیمی است که باید از آن به خوبی استفاده کرد.

مدیر عامل شرکت هلدینگ خلیج فارس افزود: بیش از ٨٠ درصد تجهیزات صنعت پتروشیمی، در داخل کشور ساخته می شود.

همسو با اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی، پس از اجرای نخستین مرحله خصوصی سازی و بر اساس مطالعات و تجارب به دست آمده، شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس با هدف حفظ تشکل و توازن شرکت ملی صنایع پتروشیمی و با انتقال سهام آن شرکت در ١٥ شرکت زیر مجموعه به عنوان نخستین هلدینگ صنعت پتروشیمی ایران ایجاد شد.

مجتمع‌های پتروشیمی بندر امام، پتروشیمی اروند، شهید تندگویان، بوعلی سینا، پتروشیمی فجر، پتروشیمی خوزستان، شرکت عملیات غیرصنعتی پتروشیمی، شرکت ره آوران فنون جنوب، شرکت پتروشیمی نوری، پتروشیمی پارس، پتروشیمی مبین، شرکت عملیات غیر صنعتی پازارگاد، شرکت مدیریت توسعه صنایع پتروشیمی، شرکت بازرگانی پتروشیمی و شرکت پتروشیمی بین الملل از جمله این شرکت‌ها هستند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایلنا ، تاریخ انتشار خبر 31 شهریور 1395، کدمطلب: 412515 ،www.ilna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین