پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۱۷۱۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۳:۴۴
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: در تلاشیم تا تجهیزات و دستگاه‌های مورد نیاز برای تحلیل علت حادثه به دست ما برسد تا در کمترین زمان ممکن علت حادثه مشخص شود.

شعارسال: علی عابدزاده در رابطه با پیدا شدن لاشه هواپیمای سقوط کرده تهران یاسوج در گفتگویی تلویزیونی اظهار کرد: بعد از ۴۸ ساعت تلاش بی وقفه لاشه هواپیمای سقوط شده پیدا شد.

وی افزود: به دلیلی شرایط سخت آب و هوایی در چند روز گذشته امکان دسترسی به این منطقه دشوار بود که با بهتر شدن هوا خوشبختانه لاشه هواپیما پیدا شد.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری افزود: درحال حاضر تلاش می‌شود که امداد‌ها به نقطه سقوط هواپیما برسند تا متخصصان تجهیزات و دستگاه‌های مورد نیاز برای تحلیل علت حادثه را به دست ما برسانند.

عابدزاده با بیان اینکه هواپیمای سقوط کرده ATR آسمان با سن ۲۵ سال یک هواپیمای مدرن بود خاطرنشان کرد: تمام تلاش خود را می‌کنیم تا در کمترین زمان ممکن علت وقوع حادثه را تشخیص دهیم و درحال حاضر کار‌های اولیه انجام شده و تیم‌ها آماده هستند.

وی با بیان اینکه از کارخانه سازنده هواپیمای ATR و سازمان هواپیمایی فرانسه که بر تولید این هواپیما نظارت دارد جهت حضور در ایران دعوت کرده‌ایم، اظهار کرد: این گروه فرانسوی امروز بعدازظهر به تهران می‌رسد ضمن اینکه تیم کارشناسی ایرانی نیز تشکیل شده و تلاش می‌کنیم در حداقل زمان پس از دریافت اطلاعات جعبه سیاه پاسخگوی علت سانحه باشیم.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری میزان، تاریخ انتشار: 1اسفند1396، کدخبر: 398831: www.mizanonline.com
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Netherlands
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۲
0
0
بنظر میاد شرایط بد جوی باعث شده تا خلبان کنترل خود را بر هواپیما از دست بدهد ، این حادثه بنظرم بار دیگر نگاه همگان را به سمت خرید هواپیما های بهتر و نوسازی ناوگان هوایی منعطف کرد
ا.ح75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۲
0
0
هواپیمای مدرنی که میگن چن وقت پیشش دچار نقص فنی شده بود چه فایده ای داره؟
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۴۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
0
0
هواپیما مدرن بود؟ این هواپیمای مدرن چند بار طی پرواز های گذشته خود به دلیل نقص فنی به مبدا بازگشته بود هواپیمای مدرن هیچ وقت انقدر فرسوده نیست
س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین