پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۱۵۵۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۹
عدل هاشمی پور گفت: حادثه غم انگیز سقوط هواپیمای مسافربری تهران یاسوج خسارت انسانی و معنوی زیادی به بار آورده که هیچ چیزی حتی عذرخواهی و استعفای وزیر راه و شهرسازی، جبران کننده خسارات وارده نمی‌باشد.

شعارسال: عدل هاشمی پور گفت: حادثه غم انگیز سقوط هواپیمای مسافربری تهران یاسوج خسارت انسانی و معنوی زیادی به بار آورده که هیچ چیزی حتی عذرخواهی و استعفای وزیر راه و شهرسازی، جبران کننده خسارات وارده نمی‌باشد.

رئیس کمیته گاز و پتروشیمی کمیسیون انرژی افزود: اگرچه چنین حوادثی اجتناب ناپذیر است اما رعایت تمامی جوانب در جهت حفظ جان و مال مردم در برابر خطرات جوی و اقلیمی، از اصول و وظایف بدیهی و اولیه است.

سردار هاشمی پور گفت: در شرایط نامناسب آب و هوایی حساسیت و نظارت امر بیش از پیش مورد انتظار می‌باشد.

نماینده مردم در مجلس عنوان کرد: در هنگام بروز حادثه، حداقل انتظار مردم بخصوص خانواده‌های مصیبت دیده، مدیریت پس از سانحه و پاسخگویی شفاف مسئولان در کمترین زمان ممکن است که متاسفانه در این حادثه ابهام‌های جدی وجود دارد.

عدل هاشمی پور تصریح کرد: گرچه مسئولان مربوطه و نیروهای مردمی اقدامات اولیه و پیگیری‌های خوبی انجام داده‌اند که جای تشکر دارد اما همچنان شرایط بد آب و هوایی و صعب العبور بودن منطقه مانع از به نتیجه رسیدن فعالیت‌ها شده است که امیدوارم با توکل بر خدا و همت و تلاش مضاعف هرچه سریع‌تر با پیدا شدن اجساد جانباختگان، موجبات حداقلی آرامش عمومی مردم خصوصاً خانواده جانباختگان فراهم گردد.

هاشمی پور در ادامه افزود: وزیر راه و شهرسازی باید در وقت مقتضی پاسخگو باشد و از همکارانم در مجلس شورای اسلامی بویژه هیئت رئیسه محترم استدعا دارم قاطعانه به موضوع ورود کرده و با بررسی همه جانبهٔ حادثه، برخورد قانونی لازم و ممکن را بدون اغماض انجام دهند.

خادم مردم در خانه ملت بار دیگر ضمن درخواست عدم حضور مردم عادی بویژه بستگان جانباختگان در محل حادثه، از همه نیروهای مردمی و امدادی بویژه از تیم‌ها و گروه‌هایی که از سایر استان‌ها و استان‌های همجوار جهت کمک رسانی قبول زحمت نموده‌اند و نیز از صدا و سیمای مرکز استان تشکر و قدردانی نمود.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت کبنا نیوز، تاریخ انتشار: 30بهمن1396، کدخبر: 318130: www.kebnanews.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Germany
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۴
0
0
قربون وزیر راه برم که هرموقع مشکلی پیش میاد اصلا پیداش نمیشه
ا.ف75
مجتبی
United Kingdom
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۴
0
0
من نمی دونم پس کی می خواد این اتفاقات که کام مردم ایرانو تلخ می کنه و تنها به دلیل بی مسئولیتی مدیرامونه به پایان برسه
ن.ف83
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
0
0
نه فقط وزیر راه حتی رییس جمهور و حتی مجلس باید پاسخگو باشن که به چه کسی اعتماد کردن و این اتفاق افتاده
س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین