پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۱۷۶۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۹
تولیت آستان قدس رضوی بر ضرورت وفاق ملی بین تمامی جریان های سیاسی در جهت رشد و توسعه کشور تاکید کرد .

شعار سال: حجت السلام و المسلمین رئیسی تولیت آستان قدس رضوی در یادواره شهدای گردان 155 حضرت علی اصغر لشکر32 انصار الحسین علیه السلام همدان و شهدای مدافع حرم در دانشگاه بوعلی سینا همدان گفت: نقش حضرت زهرا سلام الله علیها بعد از رحلت رسول الله نقش مهم، بی نظیر و تاثیر گذار است.

وی با توصیف ویژگی های حضرت زهرا سلام الله علیها و ائمه اطهار بیان کردند: حضرات زهرا در زندگی خود نقش مهم و بی بدیل در جهت حفظ اسلام داشتند.

تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به وصیت پیامبر اکرم صلی الله علیه و اله وسلم بیان کرد: بعد از پیامبر دسترسی به حضرت علی آسان نبود وحضرت زهرا سلام الله علیها نقش هدایت کننده ونجات بخشی امت را برعهده داشتند.

حجت السلام و المسلمین رئیسی با اشاره به نقش مهم حضرت زهرا در حفظ دین اسلام و ولایت تاکید کرد: دشمن به دنبال حذف جریان امامت در درون خلافت بود و اگر نبود هدایت امت از سوی حضرت زهرا دین اسلام امروز به ما نمی رسید.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: با نام حضرت زهرا و خون مطهر ایشان عالم اصلاح شد.

وی با بیان اینکه در طول تاریخ اسلام و حیات ائمه روش های مقابله با زوال دین و ولایت الهی عوض شد و لی اصول ثابت ماند، گفت: امام رضا علیه اسلام نقش مهمی در حفظ جریان هدایت الهی در زمان خود و ائمه پس از خود داشتند.

تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به نقش حضر ت امام رضا علیه السلام در تبلیغ و نشر معارف دینی گفت: ایجاد شبکه عظیم از نمایندگان امام در سراسر بلاد اسلامی از جمله اقدامات امام رضا علیه اسلام بود که تمام ائمه بعد از ایشان در جهت تقویت آن تلاش کردند.

حجت السلام و المسلمین رئیسی در ادامه افزود: این شبکه مستقل از حکومت و برخلاف حاکمان جابر با ایجاد یک شبکه قوی دینی و سیاسی در جهت نشر معارف اسلامی اقدام کرد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه تمامی ائمه در طول تاریخ با ظلم کنار نیامدند و با ظلم مبارزه کردند، تاکید کرد: ضدیت با ظلم و استکبار اساس دین اسلام را تشکیل می دهد.

وی با اشاره به اینکه مبارزه با ظلم باید علنی و آشکار باشد، افزود: با ظلم نمی شودکنارآمد و همگی باید با ظلم مبارزه کرده و مستکبر باید مورد هجمه و حمله قرار گیرد.

تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به اینکه امام دلسوز ترین افراد و ولی بر انسان است، بیان کرد: بالاتر نعمت خدا نعمتی هدایت الهی است که انسانیت، انسان در گرو زندگی در پرتو هدایت الهی محقق می شود.

حجت السلام و المسلمین رئیسی با بیان اینکه خدا با نعمت امامت بر انسان منت گذاشت، افزود: بالاترین و کاملترین نعمت ها در قامت امامت و هدایت الهی تجلی پیدا می کند.

وی با اشاره به اینکه قانون اساسی جمهوری اسلامی بسیار پیشرفته است، گفت: در ایران رای مردم تشریفاتی نیست و مردم نقش مهمی در حکومت و حاکمیت دارند.

تولیت آستان قدس رضوی با تاکید بر اینکه همه مسئولان باید برای رفع مشکلات مردم تلاش کنند، بیان کرد: نباید مسائلی را مطرح کرد که کشورراه به حاشیه ببرد چراکه ما همگی باید در محضر خدا و مردم پاسخگو باشیم.

حجت السلام و المسلمین رئیسی با بیان اینکه هر مشکلی در کشور به وجود آمده ناشی از زاویه گرفتن از گفتمان امامت است، گفت: هرجا پیرو سخنان و کلام رهبری و تکیه به داخل داشته ایم سعادت و پیشرفت را دیده ایم اما هر جای که مشکل خوردیم نگاه به خارج و بیگانگان را مدنظر بوده است.

وی با تاکید بر اینکه باید به سرمایه داخلی و جوانان توجه ویژه داشت، بیان کرد: این جوانان و تکیه برتوان داخلی است که پیشرفت و آبادانی را برای کشور به ارمغان می آورد.

تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه 98 درصد اقتصاد دست دولت است، تصریح کرد: اقتصادی مقاوم بر پایه دانش داخلی ، نیرو و منابع انسانی و منابع قوی که همگی در کشور وجود دارد تنها راه پیشرفت و توسعه کشور است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه شهدا برای خدا و به امر ولی فقیه خود رفتند، تاکید کرد: شهدا با خون وعمل خود این پیام را دادند که ما می توانیم.

حجت السلام و المسلمین رئیسی با تاکید برایجاد یک وفاق ملی در کشور تاکید کرد: همه فارق ازهر جریان های سیاسی در کشور در جهت رشد و توسعه اقتصاد کشور به هم کمک کرده و تلاش وافری در این جهت به وجود آید.

وی با بیان اینکه چند قطبی کردن فضای سیاسی به ضرر کشور است، گفت: همگی باید در جهت ایجاد وفاق ملی در جهت توسعه کشور حرکت کنیم.

وی در پایان بر نقش و جایگاه خون شهدا انقلاب اسلامی اشاره کرده و گفت: پیام شهدا ما باعث روشنگری در عالم شد و این بیداری در امت اسلامی ناشی ازخون شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت نوید همدان، تاریخ 3 بهمن 96، کد مطلب: 6445455: www.navidehamedan.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۴
0
0
متاسفانه بازی های حزبی باعث شده مردم بیشترین ضررو از این حزب بازیا داشته باشن
انشاالله که همه مسئولین برای مردم کار کنن نه برای حزبشون
ا.ف75
ناشناس
Romania
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۷
0
0
وفاق ملی از اصول انقلابی هست که بدون توجه به آن بسیاری از اهداف مان مخصوصا در مقابل دشمن قابل حصول نخواهد بود
ن.ف83
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۲
0
0
ما باید بدونیم که هممون برایدایران و اسلام تلاش میکنیم و موفقیت یک جناح باید به موفقیت کشور بینجامد نه موفقیت فرد
س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین