پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۶۵۰۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۳
تولیت آستان قدس رضوی گفت:ریشه حوادث اخیر باید در شورای عالی امنیت ملی کشور و بخش های اطلاعاتی و عملیاتی پلیس مورد توجه و مطالعه کارشناسی قرار گیرد.

شعار سال: به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سید ابراهیم رئیسی در دیدار سردار با فرمانده نیروی انتظامی از اقدامات به موقع و عملکرد شایسته پلیس در مهار و مقابله با حوادث اخیر تشکر واظهارکرد: پلیس، نیروهای امنیتی و بسیج با مدیریت خوب خود آشوب را مهار و دشمنان را ناامید کردند که این کار ارزشمند، قابل تقدیر است.

وی افزود: آنچه در تحلیل ها و اخبار مشهود بود اینکه دشمنان تصمیم داشتند امنیت و زندگی مردم را مختل کنند.

تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه بهترین تحلیل از وضعیت حوادث اخیر مربوط به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی بعد از حادثه و سخنرانی آرامش بخش ایشان برای مردم بود، گفت: سخنان ایشان تحلیل جامعی بود که علاوه بر نشان دادن نیت دشمن، مثلث آمریکایی، انگلیسی ،صهیونیستی را نمایان کرد.

رئیسی خاطرنشان کرد: باید از همه کسانی که در مقابله هوشمندانه با اغتشاش و آشوب حضور فعال داشتند و اغتشاشگران را به قانون سپردند و اوضاع را آرام کردند تقدیر و تشکر کنیم.

وی گفت: باید این موضوع در شورای عالی امنیت ملی کشور، بخش های اطلاعاتی و عملیاتی پلیس مورد توجه و مطالعه کارشناسی قرار گیرد. خوشبختانه بخش اطلاعاتی نیروی انتظامی بسیار قوی و کاربردی و تقویت آن نیز ضروری است.

تولیت آستان قدس رضوی تاکید کرد: پلیس با جامعه ارتباط گسترده ای دارد و باید با شناسایی بسترهای نارضایتی، هشدارهای لازم را به مسئولان گزارش کند تا از وقوع چنین حوادثی پیشگیری شود.

وی با تاکید براینکه وظیفه رسانه ها نمایان کردن چهره ضد انقلاب و دشمن است، خاطرنشان کرد: برخی از رسانه ها نسبت به شناساندن جریان ضد انقلاب کوتاهی کردند و این مساله جدی است که جریان و چهره ضدانقلاب را برای نسل جدید که امام (راحل) و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را شاهد نبودند، شناسانده شود.

در ادامه این دیدار، سردار حسین اشتری گزارشی از اقدامات پلیس در مقابله با فتنه اخیر ارائه و اظهار کرد: خوشبختانه با هماهنگی های انجام شده و مدیریت هوشمندانه، پلیس در مقابله با اغتشاش و فتنه خوب عمل کرد؛ فرماندهی انتظامی خراسان رضوی نیز با آمادگی کامل و اشراف اطلاعاتی و به پشتوانه همکاری مردم عزیز نقش خود را به شایستگی ایفا نمود.

فرمانده ناجا ادامه داد: نیروی انتظامی با تجربیات موفقی که از گذشته کسب کرده، بهترین روش را در مقابله با ناآرامی ها به کاربرد که با خویشتن داری، بکارگیری نیروهای مجرب، خودداری از استفاده سلاح جنگی و پرهیز از درگیری با مردم همراه بود. این موفقیت پلیس، مورد رضایت فرمانده معظم کل قوا، مردم ، مسئولان و خانواده معظم شهدا قرار گرفت.

سردار اشتری خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری همیشه به سربازان مطیع امر خود در نیروی انتظامی تاکید می کنند که اقتدار توام با رافت، مهربانی و عدالت داشته باشند و خوشبختانه در آزمون مقابله با فتنه اخیر نیز اقتدار واقعی خود را با توجه و سرلوحه قرار دادن رهنمودهای رهبری به نمایش گذاشتند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ 5 بهمن 96، کد مطلب: 4209716: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
Fox
United States
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۲
0
0
اول اینکه اغتشاشگران نه. باید گفت معترضان و اینکه امیدوارم وزارت اطلاعات گزارش هاش رو عمومی برای مردم اعلام کنه تا همه چیز مشخص بشه

س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین