پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۱۷۶۹
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۲
تولیت آستان قدس رضوی در دیدار با لارس نوردرم سفیر نروژ گفت: منتظر اینکه در آن طرف مرزها چه تصمیمی برای برجام می‌گیرند، نمی‎مانیم.

شعار سال: تولیت آستان قدس رضوی گفت: منتظر اینکه در آن طرف مرزها چه تصمیمی برای برجام می‌گیرند، نمیمانیم.

حجت‌الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی در دیدار با لارس نوردرم سفیر نروژ در ایران که به مشهد سفر کرده، اظهار کرد: با وجود اختلاف سلیقه سیاسی در کشور، همه احزاب و گروه‌های سیاسی درباره دو موضوع متفق القول هستند؛ اول رفع مشکلات اقتصادی و اجتماعی از زندگی مردم که با کمک همه محقق می‌شود و دوم؛ مطلقاً به بیگانه اجازه دخالت در کشور را ندهند که آن ها بخواهند برای کشور تکلیف تعیین کنند.

وی ادامه داد: به هیچ عنوان بهبود شرایط اقتصادی کشورمان را متوقف برجام نمی‌کنیم و منتظر اینکه در آن طرف مرزها چه تصمیمی برای برجام می‌گیرند، نمیمانیم.

رئیسی خاطرنشان کرد: مشکلات منطقه به دلیل حضور خارجی‌ها به ویژه آمریکایی‌ها در اینجاست و تا وقتی این تحریکات وجود دارد در این منطقه مشکلات جدی داریم.

وی با اشاره به اتهام های واهی غرب مبنی بر استفاده ارتش سوریه از سلاح شیمیایی در غوطه افزود: آنچه امروز بهانه آمریکا برای شرارت علیه سوریه درباره حمله شیمیایی شده، غیرمنطقی است.کسی از سلاح شیمیایی استفاده می‌کند که در جنگ مستأصل شده باشد، نه کسی که در حال برداشتن گام‌های آخر پیروزی است.

تولیت آستان قدس رضوی ادامه داد: در جنگ تحمیلی هم رژیم صدام زمانی که مستأصل شده بود، سلاح‌های شیمیایی محصول کشورهای اروپایی را بر سر مردم عراق و ایران ریخت.

رئیسی با اشاره به ایجاد فرصت های اقتصادی در کشور تاکید کرد: زمینه‌ و توجیه اقتصادی سرمایه گذاری در کل ایران از جمله مشهد فراهم است، شاید کمتر جایی را پیدا کنید، حتی در نروژ، که چنین زمینه جاذبه گردشگری داشته باشد و سالانه میزبان ده ها میلیون‎‌ نفر شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری خبرآنلاین، تاریخ انتشار 24 فروردین 97، کد مطلب: 769277، www.khabaronline.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United States
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۰
0
0
دیگه بالاخره هر کسی یک ایده برای اوضاع اقتصادی کشور دارد که فکر میکند جوابگوی شرایط امروز مملکت است
س.د۷۶
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
0
0
ای کاش که واقعا ایشون رییس جمهور میشد...من که خیلی پشیمونم
ن.ف83
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۴
0
0
تولیت جدید استان قدس واقعا خیلی به اعتماد مردم به استان قدس اضافه کرده
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین