پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۵۲۴۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۷
تولیت آستان قدس رضوی گفت: وزارت امور خارجه باید با تمام توان پیگیر استیفای حقوق خانواده خدمه کشتی سانچی باشد.

شعار سالحجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی صبح جمعه با حضور در منزل مرحوم «فرید محبی» سرمهندس کشتی سانچی اظهارکرد: عزیزانی را در این حادثه از دست دادیم که در زمره مجاهدان کشور در جنگ اقتصادی بودند. جوانان و متخصصان مجربی که با سخت‌کوشی و گمنامی سال‌ها در شرایط پر مخاطره‌ای که حتی بیمه‌های بین‌المللی در بخش نفتکش‌ها با ایران همکاری نمی‌کردند، بار انتقال نفت کشور را بر دوش داشتنند.

وی افزود: وزارت امور خارجه و همه دستگاه‌های ذی‌ربط، باید با تمام توان پیگیر استیفای حقوق خانواده‌های داغدار باشند و همچنین برای یافتن و بازگرداندن پیکر دریانوردان عزیزمان تلاش کنند.

تولیت آستان قدس رضوی بیان کرد: دست اندرکاران امر باید جزئیات دقیق حادثه نفتکش را برای خانواده‌های داغدار و ملت ایران تبیین و ابهامات موجود را رفع کنند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار 29دی 96، کدمطلب:4203833، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
0
0
واقعا سانچی یکی از بزرگترین غم های به جا مانده بر دل مادر ایران است...ای کاش هرکاری که مرهمی بشه بروی دل داغدارانش انجام بشه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین