پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۵۰۲۸
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۲
سخنگوی وزارت خارجه چین در کنفرانس خبری امروز خود از آمادگی پکن برای صدور ویزا برای خانواده های قربانیان نفتکش سانچی خبر داد.

شعارسال: «لو کانگ» سخنگوی وزارت خارجه چین در کنفرانس خبری هفتگی خود در پاسخ به پرسشی در خصوص حادثه غرق شدن نفتکش سانچی گفت: پکن از شرکت نمایندگان ایران در بررسی حادثه نفتکش «سانچی» استقبال می کند و تمایل دارد به اعضای خانواده جان باختگان سانحه سانچی تسهیلات لازم برای گرفتن ویزای چین را فراهم آورد.

وی در ادامه افزود: از زمان آغاز این ماجرا چین اهمیت ویژه ای برای امداد خدمه نفتکش سانچی قائل شد. به محض اینکه این اتفاق رخ داد مقامات چین دستور اقدامات همه جانبه را داند.

وی گفت: روزی که حادثه رخ داد چین ۹ کشتی برای امداد و نجات اعزام کرد و در روز دوم این تعداد افزایش یافت و به ۱۳ کشتی رسید. ما حتی با ژاپن نیز در این رابطه همکاری کرده و حتی منابعی را نیز از شانگهای و جیانگسو برای این کار فراخواندیم.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار: 27 دی 1396 ، کدخبر: 4202468 ، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین