پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۳۷۳۷
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۸
معاون اقتصادی شهردار مشهد از عملیاتی شدن قرارداد سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری در منطقه کم‌برخوردار سیدی و طرق به ارزش تقریبی شش هزار میلیارد ریال خبر داد.

شعار سال: معاون اقتصادی شهردار مشهد از عملیاتی شدن قرارداد سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری در منطقه کم‌برخوردار سیدی و طرق به ارزش تقریبی شش هزار میلیارد ریال خبر داد. رضا خواجه نائینی اظهار کرد: قرارداد این طرح اقامتی- تجاری با رویکرد گردشگری در اردیبهشت سال جاری به تایید و تصویب شورای شهر مشهد رسیده و همچنین مجوز کمیسیون ماده پنج آن نیز اخذ شده است. معاون اقتصادی شهردار مشهد افزود: این طرح گردشگری با سرمایه‌گذاری تقریبی ٦٠٠ میلیارد تومان در ١٠٠ هکتار از اراضی پارک جنگلی طرق طی مدت سه سال اجرا خواهد شد.

خواجه نائینی با اشاره به اجرای این طرح در یکی از مناطق کم‌برخوردار شهر مشهد و ایجاد آبادانی و رونق هر چه بیشتر در منطقه و کاهش آسیب‌های اجتماعی، ویژگی‌های دیگری نیز از این طرح همچون باز پیرایی ٨٨ هکتار از اراضی پارک جنگلی طرق و احداث تصفیه‌خانه فاضلاب سیدی برای تامین آب مورد نیاز پارک جنگلی طرق و غدیر به‌صورت «بی‌اوتی» در قالب این قرارداد و ایجاد ٥٠٠ شغل تا زمان بهره‌برداری و بیش از ١٠٠٠شغل در زمان بهره‌برداری را نیز برشمرد. وی افزود: علاوه‌بر اجرایی شدن این قرارداد، طرح‌های سرمایه‌گذاری دیگری نیز در حال مذاکره و تفاهم با سرمایه‌گذاران است و هر یک از آنها، نشانه‌های بازگشت اعتماد و جوانه زدن بذرهای امید در اقتصاد شهر مشهد هستند.

سایت شعار سال، با تلخیص و اضافات برگرفته از سایت روزنامه دنیای اقتصاد، تاریخ انتشار 20 خرداد 97، کد مطلب: 3398356، www.donya-e-eqtesad.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین