پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۰۹۸
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۴
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: توسعه صنعت در این استان با توجه به وجود معادن در سراسر استان خراسان رضوی می‌تواند مبتنی بر این صنایع باشد.

شعار سال: راضیه علیرضایی شامگاه پنج‌شنبه در مراسم اختتامیه سومین همایش ملی توسعه پایدار با رویکرد بهبود محیط کسب و کار در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی، صنایع، معاون و کشاورزی خراسان رضوی اظهار کرد: با توجه به اینکه کالبد توسعه کشور ما توسط مسکن و شهرسازی و راه انجام می‌شود ممکن است بسیاری از ویژگی‌ها برای طرح‌های توسعه با دیدگاه این ادارات به چشم نیاید چرا که هر کدام از ادارات کشور برای توسعه آن مدلی بر اساس اطلاعات خود دارند.

وی رکود بازار را با بررسی فضای کسب و کار دو موضوع متفاوت دانست و تصریح کرد: با توجه به اینکه سند توسعه خراسان رضوی با دیدگاه شهرسازی با اولویت گردشگری زیارت بسته شده است، اختصاص بودجه زیارت به آن سبب شده تا ظرفیت‌های دیگر مشهد همراه با شهرستان‌های دیگر این استان دیده نشود.

علیرضایی با اشاره به اینکه این همایش فضای صمیمی را برای ارائه مشکلاتی فضای کسب و کار عنوان کرد و افزود: برخی موضوعات مانند نبود شفافیت اقتصادی در جامعه عادی شده در حالی که این امر مشکل مهمی برای نبود توسعه فضای کسب و کار در کشور می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: توسعه صنعت در این استان با توجه به وجود معادن در سراسر خراسان رضوی می‌تواند مبتنی بر این صنایع باشد.

وی بیان کرد: باید از پژوهش‌های نیاز محور و کاربردی برای توسعه فضای کسب و کار و آینده بهتر اقتصادی کشور بهره برد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وب سايت خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 27 آذر 1394، کد مطلب: 13940926001257 : www. farsnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین