پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۳۶۱۲
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۶
تولیت آستان قدس رضوی با تاکید بر اهمیت نقش بانوان مشهدی در انقلاب اسلامی، گفت: بانوان عالم با الگوبرداری از حضرت فاطمه (س) به سوی بیداری اسلامی حرکت می‌کنند.

شعارسال: حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی‌ دقایقی پیش در همایش «زنان فاطمی؛ سوگواران رضوی» در رواق حضرت زهرا(س) حرم مطهر، با تاکید بر اهمیت نقش بانوان مشهدی در انقلاب اسلامی، اظهار داشت: بانوان عالم با الگوبرداری از حضرت فاطمه (س) به سوی بیداری اسلامی حرکت می‌کنند.

وی ادامه داد: علاوه بر اینکه بسیاری از بانوان کشور در مقابل ظلم طاغوت ایستادگی کردند، در تاریخ نیز حضور و فعالیت‌های آنها در بخش‌های مختلف همچون دفاع از دین، هویت انسانی و ارزش‌های الهی نه تنها بی‌نظیر بوده، بلکه بسیار تاثیرگذار بوده است.

تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به تفاوت‌های بانوان و مردان در مسئولیت‌پذیری و تقسیم وظایف در جامعه، متذکر شد: این موضوع در حالی است که همه آنها از نظر موضوعاتی همچون ویژگی‌های انسانی با یکدیگر هیچ تفاوتی ندارند.

رئیسی با تاکید بر اینکه نخستین گروه بانوان که در مقابل ظلم شاهنشاهی ایستادگی کردند، بانوان مشهدی هستند، تصریح کرد: بی‌تردید نمی‌توان نقش بانوان را در همه بخش‌ها از جمله وقف نادیده گرفت.

وی با اشاره به نقش مهم بانوان در حفظ و معرفی بیشتر شهدای کربلا در تاریخ اسلام، خاطرنشان کرد: نقش بانوان در بعث پیامبر و غدیر نیز بی‌بدیل است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 28 آبان 96، کد خبر:13960828000305 ، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین